Anbefalte innlegg

Oppdaterer første posten med navnene jeg.

For min del så er det ikke aktuelt på Askøy. Blir rett og slett for langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kommer man på listen? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kommer man på listen? :-)

 

Sier seg interessert etter Johannes sin post :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tipset, fyrte av gårde en mail :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er i nordsjøen om dagene, tror jeg kommer hjem over helgen. skal plukke opp tråden til lokalet på askøy da.

ellers så lokalet på eidsvåg bra ut også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, eidsvåg er hvertfall finest plassering for min del, men det viktigste er å finne et sted :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eidsvåg lokalet var ikke interessert i å leie ut til slikt som dette så de sa nei :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, da er jeg tilbake på fastlandet. Var nede en tur på fabrikken og snuste litt rundt. Lokalet det er snakk om er en slags `hangar` formet hall i bølgeblikk av stål og støpt betong gulv. Plass til en løftebukk helt inne midt på gulvet. Jeg skrittet den opp til ca 20meter langside x 8m kortside.(eier opplyste ca 175kvm, så dette stemmer ca men mine mål.) Den ene kortsiden har en skyve port hvor biler kan kjøres inn/ut. Hallen har blitt brukt til mekking tidligere også.

Litt usikker på hvor mange biler man kan få plass til på denne plassen, 6, muligens 8 kanskje?

Man står nok tørt der inne, men blir nok kaldt på vinter-halvåret. Det positive med at standarden ikke er på topp er at det er mulighet for å forhandle seg frem til en ganske billig leie vil jeg tro. Hva tenker folk om dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessant. Litt avhengig av pris. Oppvarming er det bare å glemme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo selvfølgelig litt interessant, men avhengig av pris. Pluss for at det er plass, minus for kaldt på vinteren.

Hvordan er tilgjengeligheten for strøm og lys? Er det ren oppbevarings metall-hangar eller er det også vinduer?

 

Vil det være mulighet for å parkere biler der trygt? mtp sikkerhet/tykkelse på dør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_0574_zps8e9f7ed1.jpg

 

Her er lokalet og caddyen min:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med belysning der? Har du vært inni?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så bare inn vinduet. Det ser ut som det er vanlig belysning med lysrør der inne. Jeg vil da tro at det er innlagt strøm også naturligvis.

Skal vi høre hva det evt vil koste oss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Pris hadde vært kjekt. Desverre travelt med eksamen så har ikke tid til å være med å se helt enda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er alt interessant, så hvis vi kunne fått et prisestimat kunne det ha hjulpet i prosessen! :)

 

Mine kriterier er i bunn og grunn et sted som er tørt, med ok belysning slik at skruing faktisk lar seg gjøre.

Og hvor man ikke trenger å bekymre seg hvis man vil parkere en bil der noen uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt av interesse her også.

Mener det er lokale til leie inne på Breistein. Trooor det sto et tlf nr der.

Kan ta å sjekke neste helg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har fått noen napp eller ny informasjon her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med de som leier ut lokale på Breistein.

De hadde ikke noe lokale til leie akkurat nå. Men skulle kontakte meg om det ble noe ledig der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke om de leier ut skrulokale, men Waardal kjemiske fabrikk i Marikoven er tømt og nedlagt, og denne er grisestor.

Ser de har leid ut vinterlagring der nå hvertfall............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er interessant... men som Sindre seier i må det vera litt meir sentralt en Askøy ;)

Har i dag lokaler på Os og det vert litt langt å reisa merka eg ..... stått på standby i ca 3 år no ......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.