#76 Skrevet Januar 7, 2015 12 tusen då for 10 kvadratmeter, omtrent så mye plass en bil fortrenger, ganske drøyt hvis det er pris pr. måned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 7, 2015 Ja! Regnet med det var pr. år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 8, 2015 Hva med dette da? http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=50929108&searchclickthrough=true 790,- pr m2 i året. Og fra 100/150 m2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 10, 2015 Hvis hver trenger 10 kvadrat så blir det vel rundt 8000 per år? Interessant for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 10, 2015 (endret) 10 kvm er ikke mye pr person om det er skrulokale, det er jo mer som en lagringsplass. Bør jo minst ha halvannen meter rundt bilen om man skal ha plass til å jobbe. Så kommer jo endel indirekte plass, som passasje for å få inn biler, området rundt innkjøringsport osv.. Da er man jo fort opp i 20-30 kvm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Januar 15, 2015 Godt poeng Olaf, hvis vi tar utgangspunkt i ~ 25kvm. per pers da. Ser fort vanskelig ut å finne noe da, desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 22, 2015 BumP? http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=55155384&searchclickthrough=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 23, 2015 Interessant for min del, men vet ikke hvor mange som er det enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 23, 2015 Jeg har fått meg et lokale, så jeg må dessverre trekke meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Januar 23, 2015 Jeg har hatt dårlig erfaring med han som leier ut. Da jeg og en kompis skulle prøve å leie et av lokalene i bygget. Men jeg vet det er flere som holder på der nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 17, 2015 Hei. Fortsatt noen som er på jakt? Her er endel ledig og bra priser hører eg rykte om........ Tidligere Askøy Energi sine lokaler på Kleppestø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 17, 2015 Flere bilder...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 24, 2015 Jeg har endelig fått lokale nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mars 25, 2015 Jeg har endelig fått lokale nå Og..........? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mars 25, 2015 Og derfor trenger ikke det lengre. Trekker meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mars 25, 2015 Flere bilder...... pris pr mann ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mars 25, 2015 Helt glemt ut dette i det siste. Virker relativt vanskelig å finne noe til en ok pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mars 26, 2015 pris pr mann ca? Nei aner ikke.... Ett firma på Nesttun som har kjøpt bygget og leier ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mars 30, 2015 Jeg har ordnet meg garasjeplass selv, kom over en gjeng her ute på askøy som hadde en ledig plass, rett nedenfor der jeg bor faktisk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet April 9, 2015 Er også interessert i lokale for å mekke bil, men det bør jo være til en fornuftig pris. Når det er sagt så er jo pris temmelig relativt, når man tenker timepris på bilverkstedene rundt omkring. Men.... Finnes det ikke noen plass i Bergensområdet, slik drop inn for leie av løftebukk osv ? En bensinstasjon eller noe slik "gjør det selv" lokale man kan leie på timebasis for kortere jobber ?? Noen som veit??? Trenger en plass for å bytte reg.reim og litt bremseklosser og slike småjobber. Verktøy har jeg selv. En gang til: Noen som veit om en slik drop-in plass ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet April 10, 2015 Hei Svein-Harald, her du plass;) http://gds-bilverksted.no/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet April 10, 2015 Var innom der en gang jeg trengte plass. Fikk beskjed om at det var fullt, enda jeg så to ledige bukker og en som ble brukt til lagring. De virka egentlig ikke så interessert i å ha kunder. Hvertfall ikke meg [emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...