Anbefalte innlegg

Da er den kalde og sure årstida på vei, og for de uten garasje betyr det vinterlagring!

 

Jeg har som tidligere en plass jeg har brukt de siste årene, men i år trenger ikke jeg plass men jeg formidler likevel videre for andre som har behovet. Det er en stor nyere bygning med plass til noen biler/båter, det er på inne gjerdet og låst område og dermed en trygg plass å ha bilen stående. Det er litt lunk på i lokale så det ikke fryser eller slår seg der. Lokalet er tidligere slakteri på et lakseoppdrett så det er strøkent, reint og med fliser på veggen og maling på gulv.

 

Prisen ligger på men rundt 2500-4000 for en sesong mener jeg alt etter størrelse på bilen/objektet.

 

Det var ikke for mange plasser ledig denne sesongen så her må en være raskt ute!

Det er to brødre som styrer/eier dette bygget, det er bare å ringe og fortelle hva det gjelder og avtale videre når og hvor.

 

Svein Idar Rong-91374730

 

 

 

 

Lokalet befinner seg i Øygarden ca 35 min kjøring fra Bergen sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.