Anbefalte innlegg

Andreas Gjerde: når jeg ser filmen av lysene dine så skjønner jeg godt du foretrekker xenon langlys :) for det der var ikke mye langlys ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestilt disse nå til Caddyen.

 

http://www.megalys.no/products/ctl-cpz610kit

 

Har ingen erfaring med LED fra før, så det blir spennende og se hva de er gode for. Det er en film du kan se inne på linken som viser litt hvordan lysbildet kan forandres ved og velge forskjellige deksler til dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestilt disse nå til Caddyen.

 

http://www.megalys.no/products/ctl-cpz610kit

 

Har ingen erfaring med LED fra før, så det blir spennende og se hva de er gode for. Det er en film du kan se inne på linken som viser litt hvordan lysbildet kan forandres ved og velge forskjellige deksler til dem.

 

Det var drøyt lys altså, og i tillegg er det jo genialt å enkelt kan skifte lysbilde. Hmm, dette gjorde ikke valget enklere. VisionX er jo kvalitet og prisen var heller ikke ille mtp at det var for paret.

 

Edit: har vi rabatter hos Megalys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link til herligheten? Vurderer å slenge en ledbar oppunder takstativet, tror det blir bedre enn bøtter på en golf mk4 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 20'' Rigid E2 Series på min A6, lyser helt EKSTREMT bra! Ikke vært borti noe lys som er bedre..

Skal få ordnet noe soting og lakkere skruene/festene sorte da.

 

<!--url{0}-->

<!--url{1}-->

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om jeg ikke går for de samme som Jan K, nemlig Vision X Cannon 50W 170mm. En lampe lyser visstnok 762 meter som spot. Og dekslene kan gi euro beam eller flood. Det negative er at de ikke er E-merkede.

 

1412.jpg

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyser litt kortere enn min Rigid led bar da ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja'a da skal jeg å prøve å finne noe lys til min A6 c4

 

Har sett en del på denne: http://www.ebay.com/itm/PAIR-7INCH-55W-HID-XENON-DRIVING-EURO-OFFROAD-WORK-LIGHTS-4WD-SAVE-ON-75W-12V-/360673776699?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item53f9d5143b&vxp=mtr

 

Men er usikker

 

Noen som vet om noen xenon lykter som lyser bredt og langt??

 

Sett på kommentarene lenger bak i tråden så lurer på hva folk er fornøyde med, men for meg så må jeg få det billi pga ikke så stor lommebok 😅

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 sånne xenon lamper som du linker til der på min c4 bare i 9" med 100w xenon, billig greier fra kina det og, 1 spot og 1 flood, er fornøyd med lyset det gir sånnsett : ) litt store i 9" men var egentlig til en annen bil men havna vist på c4'n : p lyktene bygger endel bakover grunnet xenon greia, så er litt trangt på pansere med sånn biltema ekstralysplate bak skiltet. men går greit å åpne/lukke med å dytt lyktene litt fram..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par Hella Rally 1000FF med ettemontert xenon. Ga 100 kroner (!) for begge lyktene på et bruktdelemarked, og 150 kr for xenonsett fra kina. Lyser som faen for 250 kr. Har kjørt med disse på flere biler og gjennom flere vintere nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tenkte på det jeg å at dem bygger en del utover å redd for å ikke få kunne åpne panseret, for blir vel å montere støtte stenger bak lyktene så man slipper vibrasjon under kjøring på noe vis

 

Men vurdere også å prøve en slik LED bar som ble linket fram i forrige side, virker jo som det skal lyse godt det å men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kan du se hvor dårlig plass det er med disse xenon lampa fra kina på c4'n, hadde jeg ikke hatt disse liggende så hadde jeg valgt noen litt smalere... men men! noen støttestag er det dårlig plass til med mindre man ikke vil åpne panseret. uansett er dem så breie bakover at dem stopper i pansere/grillen så var ikke mye vibrasjonene.. går akkuratt å åpne/lukke pansere med å dytte litt på lyktene.

For og ikke spamme ned hele tråden med bilder så legger ved bare ved linken...

 

http://i1268.photobucket.com/albums/jj577/wnbxz/2014-10-18153859-1.jpg

 

http://i1268.photobucket.com/albums/jj577/wnbxz/2014-10-18153818-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det der va vel 9 tom lykter??

 

Blir ikke større enn 7 tom på min hvertfall, liker ikke at det er mega store bøtter på vanli biler, SUV så går det me store bøtter 😉

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også fulgt med på denne tråden, og nå er jeg i beite for å kjøpe noen ekstralamper med xenon til Passaten. Hadde håpet å komme unna med ca 2500,- for to lamper, men det er jo et hav å velge i.

 

Noen med tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen?

 

Kjøp deg et par av de Tom Are på forumet selger :) Lyser som bare f.. det !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle akkurat til å svare det samme som Jan Aimar, det gir mye for pengene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tenker dere på de med xenon? Du gikk for de, Bjørn Gisle? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tenker dere på de med xenon? Du gikk for de, Bjørn Gisle? :)

 

Med xenon ja :) Kjørte med de i fjor vinter og var veldig fornøyd med lyset. Og til den prisen er jo absolutt verdt å prøve ! :P

Kjøpte ledbar fra han nå så skal prøve det i år.

IMG_2767.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De holdt bra og ingen dugg eller noe sånt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klemte på 3x hella rallye 3000 med klarglass og xenonsett jeg. Gud bedre for et lys. Heh!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De holdt bra og ingen dugg eller noe sånt? :)

 

Fikk vann i den ene lampa, men har forstått det på andre som har samme lampe at dette ikke er noe vanlig på problem så fikk nok en med en defekt :)

Ellers så brukte jeg de ivrig hele vinteren (kjører mye opp og ned riksvei 9). Sikkert greit å lakke den ringen rundt svart for den falma uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tenker dere på de med xenon? Du gikk for de, Bjørn Gisle? :)

 

Nei skulle bestille disse Cannon lyktene fra Vision X men gikk litt i glemmeboken, får se hva det blir til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.