Treffplan for Oslo Lokallag vinter 2014/15

Anbefalte innlegg

Treffplan vintersesong 2014/15 Oslo Lokallag

 

Vi kjører som vanlig treff på Peppes på Metro Storsenter og Peppes i Sandvika. Dekkspark og skrønehistorier som vanlig med en pizzabit eller annet er standard. Vi jobber litt for noen avtaler hos Peppes på mat eller annet, men har ikke noe spikret enda på dette. Håper at vi får noen gode deals.

 

I år er det hver 1. mandag i måneden på Metro og hver 3. mandag i Sandvika.

Det vil nok være litt glissent med styremedlemmer når det er Sandvikatreff pga. geografi, men våre venner fra Drammen har en god tradisjon for å komme og skal ha litt liv å røre der. Dog kan det jo hende at noen av oss dukker opp innimellom.

 

 

Følgende datoer blir det treff:

 

Peppes på Metro: 3/11-14, 1/12-14, 5/1-15, 2/2-15, 2/3-15, 6/4-15

 

Peppes på Sandvika Storsenter: 17/11-14, 15/12-14, 19/1-15, 16/2-15, 16/3-15, 20/4-15

 

Er satt opp treff til og med april måned, så tar vi det litt på sparket derfra.

 

(skal oppdatere tråden med veibeskrivelse og slikt etterhvert)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte og dukke opp idag en liten tur kl 19 (det tidspunktet vi hadde i fjord)

 

Vi står der vi sto ifjord, man kjører inn i parkeringshuset på Metro senteret, ta til høyre i rundtkjøringen inne i p-huset og første til høyre. så rett fram. Her vil det være en "firkant" med parkeringsplasser som pleier og være ledig :)

 

Kart:

 

https://www.google.no/maps/place/59%C2%B055'40.6%22N+10%C2%B057'33.3%22E/@59.927938,10.959249,267m/hidden=!3m2!1e3!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0

 

Jeg har prøvd og sette pila sånn sirkus der hvor vi sto iford :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde helt glemt at jeg skulle oppdatere her, men ja, vi tar den parkeringen som Jonas beskriver her. Jeg prioriterer dessverre annet i dag, så kommer ikke. Skal reklamere litt på facebook i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rakk desverre ikke, måtte jobbe overtid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppmøte på 2 i dag, Robert og meg. Latterlig dårlig oppmøte da dette var første treffet på over 1 måned. Er det i det heletatt noe poeng i å holde vintertreffene når ingen møter opp? Skal vi bare droppe peppes treffene og starte opp igjen til våren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppmøte på 2 i dag, Robert og meg. Latterlig dårlig oppmøte da dette var første treffet på over 1 måned. Er det i det heletatt noe poeng i å holde vintertreffene når ingen møter opp? Skal vi bare droppe peppes treffene og starte opp igjen til våren?

 

Jeg vet ikke.. Trenden fortsetter jo fra sommertreffene. Gjenomsnittlig oppmøte der var jo 2-3 stk. Vil jo gjerne ha innspill fra alle som er tilnkyttet Oslo Lokallag og omeng til hva vi kan gjøre fremover. Er enig i det Knut-Erik skriver og det tar litt på når det ikke kommer noen. Jeg skal prøve å rekke innom, men jeg har treninger på mandager og kjøreveien min er ikke akkurat kort når jeg må hit og dit.

Vi kjører i alle fall desembertreffet, så tar vi en oppsummering på det rett før jul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme på mandager på metro. Hadde fotball treningog foreldre møte i går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det ikke er hver mandag Morten. Neste treff på metro er 1/12-14 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første mandag i hver måned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppmøte på 2 i dag, Robert og meg. Latterlig dårlig oppmøte da dette var første treffet på over 1 måned. Er det i det heletatt noe poeng i å holde vintertreffene når ingen møter opp? Skal vi bare droppe peppes treffene og starte opp igjen til våren?

 

Ser gjerne at Peppes treffene forblir, da vi fra Drammen har dem som en del av våre vintertreff og besøker dere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser gjerne at Peppes treffene forblir, da vi fra Drammen har dem som en del av våre vintertreff og besøker dere :)

 

Er vel Peppes på Metrosenteret som er "tornen" her, ettersom at det har vært glissent med oppmøte på denne siden av byen i ett år nå.. Så da skjønner jeg godt at Knut-Erik og Robert blir frustrert. Det har jeg også vært siste halve året på oppmøte. Vi beholder alt av treff inntil videre, Peppes i Sandvika kjører vi på med siden dere er så flinke til å komme på besøk fra Drammen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer mannsterke fra Drammen til dere i dag ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som skal til Sandvika idag? Jeg har lang vei dit så vet ikke om jeg gidder om ingen andre skal..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er minst 3 fra styret i Drammen som kommer, siste mann måtte se ann om han fikk barnevakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen glemt å reservere bord i dag? Og det er heller ingen avtale på prisen som det har pleid å være...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var skuffende. Vi var 4.stk der avdeling Drammen. Ingen andre dukket opp. Det var ikke reservert bord og når vi skulle ha VACN rabatt på pizza så var det ikke noe som de hadde hørt om.

 

Noen som kan svare på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN rabatten var noe vi hadde i fjord. Den var det vel Per som ordnet og den må vi event forhandle igjen i år. Jeg har aldri vært innefor døra i Pappas sandvika men det er jo bare for en eller annen å ta tak i daglig leder på sanvika når dere er der og spørre om samme avtale vi hadde i fjord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten prøve å få med meg noen treff da jeg flytter til Oslo fra Nordmøre neste Lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg eller styret i Oslo lokallag har aldri sagt at vi har noen rabatter i sandvika. Ei har vi bestilt bord, da vi ser at oppmøtet ikke er noe å skryte av. All honnør til dere fra Drammen som tar turen altså! Vi har f.eks ingen avtale på peppes på Metro heller, dette også pga. svakt oppmøte. Så om man bare blir 4-5 pr. treff så er det vel ledige bord..? Beklager at dere trodde at det var rabatter og bestilt bord. Det står jo også i første post at vi jobber med å få avtaler, men pga. heller ræva oppmøte så har dette falt litt bort. Det var vare 2 stk. på metro 1. november.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får at vi skal kunne fikse noe avtale så må folk komme.

Ingen vits å ha bord og masse rabatter og kuponger som vi hadde ifjord.

Dette får vi ikke når vi kunn er 2-3 personer på treff.

Da da kan en like godt bestille en pizza på deling?

Om det skulle komme mere folk så kan vi se om vi kan lage en avtale med dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg eller styret i Oslo lokallag har aldri sagt at vi har noen rabatter i sandvika. Ei har vi bestilt bord, da vi ser at oppmøtet ikke er noe å skryte av. All honnør til dere fra Drammen som tar turen altså! Vi har f.eks ingen avtale på peppes på Metro heller, dette også pga. svakt oppmøte. Så om man bare blir 4-5 pr. treff så er det vel ledige bord..? Beklager at dere trodde at det var rabatter og bestilt bord. Det står jo også i første post at vi jobber med å få avtaler, men pga. heller ræva oppmøte så har dette falt litt bort. Det var vare 2 stk. på metro 1. november.

 

Kanskje litt min feil at jeg tok det som en selvfølge at ting var som i fjor. Men det er et eget rom som pleier å bli holdt av der til når klubber eller foreninger skal møtes, og det har ikke vært no stress med antallet tidligere. Når det kommer til rabatten der så har det vært 10-kroner billigere på koldtbordet (det blir som regel bestilt pizza inn på rommet) og at man får stor brus til prisen av liten. Håper dere får til dette i vinter også, vi kommer ihvertfall til å komme folk fra Drammen hver gang :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kommer på metro idag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke komme fordi jeg jobber inn timer til julen akkurat nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.