Treffplan for Oslo Lokallag vinter 2014/15

Anbefalte innlegg

Hvordan var oppmøtet på metro idah? Jeg kom hjem fra jobb nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dro ikke siden ingen andre sa de skulle:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe på Peppes Sandvika i morra...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som kommer på metro idag? Klar for litt pizza etter jul nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur hvis det er folk der. Blir litt senere. Fotball trening til kl 19.00.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kommer? Er her nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Morten der igår, ingen andre.

Hva gjør folk på mandager siden ingen dukker opp? Er det eventuelt noen andre dager som passer bedre? Andre tider! Åpen for forslag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har planer om å ta turen til sandvika neste gang da, eller dør det bare ut...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å ta meg til sandvika. Har vært litt opptatt med andre ting i det siste, så har ikke vært innom her på en god stund. Må prøve å blåse mer liv i Oslo og omeng! :) Som Kristian skrev, vi tar imot forslag til andre dager. For min del så passer mandager dårlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke til sandvika. Er fotball trener og har trening disse dagene, er litt for langt unna

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel gjerne treff i Sandvika i morgen om jeg ikke husker feil. Er det noen som tar turen? Jeg er ikke helt sikker pga. fotballtrening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

Hvilket klokkeslett er treffet på Metro idag ?

Parkerer vi på samme sted som anvist i innlegget nedenfor fra 2014 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

Hvilket klokkeslett er treffet på Metro idag ?

Parkerer vi på samme sted som anvist i innlegget nedenfor fra 2014 ?

Hei! 19:00 er vanlig oppmøtetid. Ja, samme parkering.

Jeg er opptatt i dag og får ikke tatt turen. Håper fler kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er tidspunktet alltid kl. 19 ?

Finnes det en mulighet for å lage et opplegg der man kan gå inn å se om noen kommer på treffet ?

Lite hyggelig å dra dit hvis ingen kommer. : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager litt sent svar her, Abraham. Er startet i ny jobb, så har glemt å sjekke opp her.

Opplegg for å se om noen kommer ja.. Vi har ikke laget noe spesielt, påmeldingen er via denne tråden eller facebooksiden vår. Men pr. erfaring fra i vinter har det vært ganske stille på mandagtreffene på Metro. Drammensgjengen har holdt litt mer liv i Sandvika. Håper at dette tar seg mer opp når det blir varmere og folk kan sette på andre dekk og komme med bilene som har fått stå i garasjene å varmet seg i vinter.

Treffplanene for sommeren kommer vel når vi passerer påsken. :) Vi ses på treff! Bare si i fra om du trenger skiltplater eller lignende. Jeg har litt liggende. Det samme har Kristian Halvorsen (håper jeg), Knut-Erik Jacobsen og Robert Helland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo ALLE i Oslo-området ++ !

Det føles vel som om det er ekstra tidlig vår i år. Bør vi ikke starte "mandagssamlingene" McDonalds, Lørenskog straks over påske ? Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en god ide!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer fint for oss :) fått e-golf og er klar for sommeren!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med e-golf. Hvorda er den å kjøre? Har du testet den med inspirert kjøring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare kjørt 200km til nå, men liker den veldig godt! Prøvd den litt med inspirert kjøring og den ligger jo fint på veien etc siden den har batteri under så er det jo lave tyngdepunkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet med det, med lavt tyngdepunkt. Hvordan er "turn in" inn mot apex og ut igjen ved inspirert kjøring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke enda :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vintern har ikke helt sluppet taket, men jeg stenger denne slik at vi har en tråd for sommertreff da vi tenker at vi starter med dette rett over påsken. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.