#1 Skrevet Oktober 13, 2014 Hei Denne høsten lanserer vi ny Audi TT, Audi e-tron, Facelift på A7 og på A6 og A6 allroad. Derfor har vi planlagt en "Nyhetsdag" torsdag 13/11 på Møller Bil Romerike. Denne ettermiddagen har vi lyst å invitere Audi TT eiere til en egen samling. Vi vil så klart presentere ny TT for dere, men samtidig har vi lyst å samle flere generasjoner TT til et familiebilde. Gjerne også biler som er modifisert☺ Bilmagasinet Il Tempo kommer for å ta dette bildet og vil skrive en reportasje. Hvis du har en TT du er stolt av, har tid, lyst og anledning til å møte opp er du velkommen. Med tanke på at kvelden kommer tidlig i november tror vi at bildet må tas ca kl 15:30 For å få oversikt over hvor mange som er interessert, ber jeg deg sende en mail til annakarin.aas@moller.no (Meldingen er lagt inn etter oppfordring av klubbens leder John-Arne Øverby, så ikke "hugg hodet" av meg). Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2014 Denne gjelder egentlig alle i klubben så det er bare å møte opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2014 kanskje jeg tar turen i min vintage TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2014 Dessverre så jeg relativt få klubb-medlemmer på dette arrangementet. Jeg fikk snakket med noen kommende entusiaster. En av Audi-selgerne logget seg opp mot klubbsidene og fikk vist fram for noen interesserte hvordan klubbsidene ser ut for "ikke-medlemmer". jeg håper det som ble vist fram var tilstrekkelig til at klubben får et par nye medlemmer for resten av 2014 og hele 2015. Det er særlig viktig i denne sammenheng at flest mulige betaler 2015-kontingenten allerede nå. Etter årsmøtet KAN det bli dyrere for 2015, hvis det nye styret går innfor det. Vennlig hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...