Audi TT-kampanjedag hos Møller Romerike

Anbefalte innlegg

Hei

 

Denne høsten lanserer vi ny Audi TT, Audi e-tron, Facelift på A7 og på A6 og A6 allroad.

Derfor har vi planlagt en "Nyhetsdag" torsdag 13/11 på Møller Bil Romerike.

 

Denne ettermiddagen har vi lyst å invitere Audi TT eiere til en egen samling.

Vi vil så klart presentere ny TT for dere, men samtidig har vi lyst å samle flere generasjoner TT til et familiebilde. Gjerne også biler som er modifisert☺ Bilmagasinet Il Tempo kommer for å ta dette bildet og vil skrive en reportasje.

 

Hvis du har en TT du er stolt av, har tid, lyst og anledning til å møte opp er du velkommen.

Med tanke på at kvelden kommer tidlig i november tror vi at bildet må tas ca kl 15:30

 

For å få oversikt over hvor mange som er interessert, ber jeg deg sende en mail til annakarin.aas@moller.no

 

(Meldingen er lagt inn etter oppfordring av klubbens leder John-Arne Øverby, så ikke "hugg hodet" av meg). Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gjelder egentlig alle i klubben så det er bare å møte opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg tar turen i min vintage TT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre så jeg relativt få klubb-medlemmer på dette arrangementet. Jeg fikk snakket med noen kommende entusiaster. En av Audi-selgerne logget seg opp mot klubbsidene og fikk vist fram for noen interesserte hvordan klubbsidene ser ut for "ikke-medlemmer". jeg håper det som ble vist fram var tilstrekkelig til at klubben får et par nye medlemmer for resten av 2014 og hele 2015.

Det er særlig viktig i denne sammenheng at flest mulige betaler 2015-kontingenten allerede nå. Etter årsmøtet KAN det bli dyrere for 2015, hvis det nye styret går innfor det. Vennlig hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.