Anbefalte innlegg

Selger spilleren min siden jeg har gått over til ren BT-overføring. I god stand og fungerte utmerket når den ble demontert.

 

Pris: 800

 

73dc11ccd302d07c5502a2838d1289c7.jpg

0e221723b981041fd096682e41ccf553.jpg

b80b517fa2b863bd5fc1a4437e050b52.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er handsfree på den? Har du mikrofonen? Bra kvalitet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mikrofonen har jeg desverre ikke.

helt ærlig så er handsfree ikke så bra. Du hører godt, men jeg fant ingen god posisjon for mikrofonen slik at de hørte meg godt :/ den fanger opp mye støy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig jack inngang på mikrofonen? Prøvde du å sette den på toppen av A-stolpen/solskjermen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig Jack. Hadde min på toppen av a - stolpen. Forsøkte på rattstammen og det funka bedre, men fikk ikke lagt den opp fint der :/

Så tror med standardmic så får du bare et ok resultat mtp handsfree. Funker fint til korte samtaler, men hvis bestemor ringer og vil prate i en time så blir det slitsomt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm.. Må tenke litt på det, har lovd madammen å bytte ut dritt-appradioen i Poloen. Men har egentlig sikta på en med DAB..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god. Prisen er forresten inkludert frakt så lenge den ryker i løpet av uka :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, varslinga har visst slutta her, beklager.

Men nei, denne er solgt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.