#1 Posted October 14, 2014 (edited) Vi treffes på McDonalds på jessheim onsdager kl 18:00. Der blir det dekksparking, skravling og en matbit for den som ønsker det. Vi holder på så lenge det er folk tilstide. Vel møtt Vi har treff følgende datoer: 11/2 25/2 11/3 25/3 8/4 22/4 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted October 14, 2014 Flere enn meg som dukker opp i morra? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted November 11, 2014 Noen som er klar for ett nytt McDonalds treff? Tar med vagcom om det er interesse for det 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted November 11, 2014 Jeg vurderer å dukke opp 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted November 11, 2014 Kan ikke du slenge på en mld om du dukker opp da? Litt kjipt om man blir sittende der aleine om du skjønner. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted November 13, 2014 Var hyggelig å se noen kjentfolk igjen igår, og nå som oppdragene ser ut til å ta slutt så kan jeg garantere bedre oppmøte i løpet av vintern fra min side enn denne sommern! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#7 Posted November 13, 2014 Koselig att vi ble en fin gjeng 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#8 Posted November 13, 2014 Synd jeg ikke får tatt turen like ofte:( skal nok klare å komme innom før jul. Har jo fri nesten hele desember 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#9 Posted November 21, 2014 Hei! :-) Nå er det lenge siden jeg har fått hvert med, er det treff vær onsdag fremover (Les: 3 desember) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#10 Posted November 21, 2014 Det er treff 3/12 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#11 Posted November 23, 2014 I'll be there, hvis du fortsatt vil plukke meg opp da :-) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#12 Posted December 2, 2014 Ses i morra folkens? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#13 Posted December 2, 2014 Jeg er klar for treff i morra Tar med meg Silje også 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#14 Posted December 3, 2014 Jeg er klar som et egg! :-) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#15 Posted December 27, 2014 Håper alle koser seg nå i romjula og at vi sees på nyåret God jul (på etterskudd) og godt nytt år! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#16 Posted January 14, 2015 Noen som kommer på treff I dag - - - Updated - - - Noen som kommer I dag? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#17 Posted January 14, 2015 Jeg kommer desverre ikke i dag ettersom jeg har blitt syk. satser på å dukke opp om 14 dager. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#18 Posted January 25, 2015 Sees vi til uka noen? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#19 Posted January 25, 2015 Jeg jobber dag og er klar for treff på onsdag. flere som er klare? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#20 Posted January 25, 2015 (edited) Jeg kommer i 80'n Jeg trenger klistremerker, Lena kan du ta med? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#21 Posted January 28, 2015 Er det noen som kommer? Sitter på jobb og vurderer om jeg må sitte lenger eller om jeg skal komme meg oppover snart... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#22 Posted January 28, 2015 Jeg kommer og har med merker. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#23 Posted January 28, 2015 Drar om ikke så lenge, men kjører a4. .. hehe 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#24 Posted January 28, 2015 Du gjør det ja. Hehe får vi ikke se 80'n enda altså? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#25 Posted January 28, 2015 Nope, den tok anders i dag gitt... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...