#26 Posted February 11, 2015 Noen som skal på macern idag? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#27 Posted February 11, 2015 Jeg skal nok. Flere som kommer?? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#28 Posted February 11, 2015 Jeg dukker opp, har du mulighet til å ta med vagcom Lena? Skulle lest av noe feilmelding/er 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#29 Posted February 11, 2015 will do. skal sette den på lading asap! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#30 Posted February 25, 2015 Noen som kommer I dag? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#31 Posted February 25, 2015 Beklager, har en annen avtale. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#32 Posted February 25, 2015 Klarer desverre ikke få tiden til å strekke til i dag 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#33 Posted March 11, 2015 Hvem tar turen i dag? Kommer muligens 2 nye ansikter i dag også 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#34 Posted March 11, 2015 Jeg kommer en tur og Ole kommer 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#35 Posted March 11, 2015 Jeg kommer ikke idag, men skal klare å få kommet rett over påsken. Er gått alt for lenge siden sist! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#36 Posted March 11, 2015 Koselig å se dere igjen 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#37 Posted March 11, 2015 Veldig koselig att vi ble såpass mange i dag. Og ikke minst koselig med nye fjes også Velkommen skal dere være. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#38 Posted March 12, 2015 Ble en veldig kort vissitt på meg da får ikke tid til alt mann vil som alenefar... Men skal prøve å få kommet neste gang uten å måtte stresse avgårde igjen 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#39 Posted March 13, 2015 Det er lov å ha med barn og altså Er jo kjempefint lekerom på mc donalds 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#40 Posted April 8, 2015 Flere enn meg som er klar for treff i dag? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#41 Posted April 8, 2015 Ja 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#42 Posted April 8, 2015 Jeg er på plass 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#43 Posted April 21, 2015 Flere enn meg som er klar for treff i morra? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#44 Posted April 21, 2015 Jeg kommer en tur ut imorgen . Passat'n er nypolert 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#45 Posted April 21, 2015 Velkommen som nytt medlem 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#46 Posted April 22, 2015 Trur ikke jeg får kommet i dag 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#47 Posted April 22, 2015 Lena: Får du tatt med 2x skiltplater til meg etterpå? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#48 Posted April 22, 2015 Vegard: jepp, har alltid skiltplater i bilen, no problemo. har også med vagcom. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#49 Posted April 24, 2015 Stenger denne tråden nå siden vi er over på sommer treff modus nå. Heretter møtes vi hver onsdag kl 18 på McDonalds. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...