Bergen: Rabatt hos Møller

Anbefalte innlegg

Jeg ser på lokallagssiden at det skal være en avtale om 10% rabatt hos Møller. Men jeg har kun fått rabatt hos Audisenteret. Hos Møller Nesttun sier de at vi ikke får noen rabatt.

Er det noen som har laget noen avtale på dette, eller er det bare opp til hver enkelt kundebehandler?

Skulle jo tro at det samme var gjeldende i HELE Møller Bergen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe hver enkelt forhandler må legge inn i sitt system,

ta en prat med delesjefen, så ordner det seg sikkert.

 

Er jo ikke verre enn at han kan ta kontakt med Audi Senter hvis han lurer på noe.

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe hver enkelt forhandler må legge inn i sitt system,

ta en prat med delesjefen, så ordner det seg sikkert.

 

Er jo ikke verre enn at han kan ta kontakt med Audi Senter hvis han lurer på noe.

 

Andreas

 

Ja, men det hadde vært greit å kunne vise til en avtale med navn på dem som har inngått avtalen. Slik at det ikke bare blir mine påstander.

Audisenteret og Møller Nesttun, er jo begge avdelinger av Møller Bergen AS...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med dette i disse dager. Men bruk audisentum en så lenge på deler du, så kommer vi tilbake med info når dem andre avtalene er i boks.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid fått rabatt 10-15% på Møller Nesttun når jeg har vist medlemskortet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ut i vest da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en tvilsom avtale, noen ganger får jeg 15%, de trenger ikke se klubbkortet en gang, mens andre ganger må jeg mase meg til 10% fordi kundebehandleren påstår vi ikke har noen avtale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en tvilsom avtale, noen ganger får jeg 15%, de trenger ikke se klubbkortet en gang, mens andre ganger må jeg mase meg til 10% fordi kundebehandleren påstår vi ikke har noen avtale.

 

 

Ja, jeg la netopp igjen 14000 kroner der, uten et øre i rabatt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist uke handlet eg hos Audisenteret, møller Nestun og vest det er bare for de å ligge inn kode for VW audi så får vi rabbat som ligger på 10-18%

Avtaler er der den de er bare for de som sitter der å ligge den inn, vet ikke

han som sitter der om det be han å snakker med noen andre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en tvilsom avtale, noen ganger får jeg 15%, de trenger ikke se klubbkortet en gang, mens andre ganger må jeg mase meg til 10% fordi kundebehandleren påstår vi ikke har noen avtale.

 

 

Det varierer fra hvilken del de er snakk om, vi har ikke en bestemt sats på allt

så difor litt ulik %

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har et kundekort med faste rabatter. Tilsynelatende 12/18% på deler/slitedeler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk 15% på deler hos Møller i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med dette i disse dager. Men bruk audisentum en så lenge på deler du, så kommer vi tilbake med info når dem andre avtalene er i boks.

 

TThomaz

 

 

Er det noe nytt i denne saken da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvet ikke om det er noe nytt i denne saken....

Skiftet registerreim på Bora`en i sommer....fikk 10 % på arbeid og 15 % på deler.

Tror eg ligger inne med dei rabattene hos møller.

Har ikke hatt noe problem å få det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare kom ut i Vest så skal jeg rabattere. Husk å ta med medlemskort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.