#151 Skrevet April 2, 2005 Fått mine i dag jeg også, samme som i fjor, Zender Winner 7.5x17" Med Yokohama AVS Sport. Nytt senkesett også montert i dag, Eibach 50/50. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet April 3, 2005 Da kom sommerfelgene på her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet April 3, 2005 Hvordan ble det og kjøre på? subber det eller ble det trangt noe sted? Ble meget pent da. Ingen subbing i det hele tatt og en drøm å kjøre på. Faktisk mer komfortabelt å kjøre med disse enn det var med de gamle 18" jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet April 3, 2005 her er en kjapp senk på ps andreas... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet April 3, 2005 La om for ei drøy uke siden, samme som ifjor.. 7,5 eller 8x17" RS4 felger, Aurora K103 215/45 dekk.. Slik ble det: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet April 3, 2005 Disse fulgte med bilen, noen som vet hva de heter??? Har ikke peiling jeg. Jada.. dårlig bilde.. hadde ikke bedre!! Hadde de på den gamle bilen min.. Heter SMC B.. Fine felger! http://www.felgimport.no har de i hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet April 3, 2005 Her er min med nye Goodyear dekk på avus originale 17". Ble ganske fett igrunn. Har veldig lyst på 18" s4-felger. men sambo sier nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet April 3, 2005 Her var det mange fine biler med flotte sommerhjul! Slenger meg med. 8,5x18" BBS CH Motorsport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet April 3, 2005 Sommerdekk på a6'en også idag.... Bilen er for tiden under daglig utvikling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet April 4, 2005 Jeg har disse i 19" liggende klar til sommerens sesong... nye DS3 sorte innvendig og krom front. Hva skjede med disse Andreas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet April 4, 2005 La over onsdag før Skjærtorsdag. Samme som i fjor 8x19" m/235-35-19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet April 4, 2005 Hva skjede med disse Andreas? hehe.. vel, den ærlige versjonen er at en tilbydde 2000 kroner mer enn hva jeg ga for dem.. rett før han kom her fikk jeg tilbudet på 20" som er på nå og da ble valget å selge ASAene og kjøpe 20" hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet April 5, 2005 Hiver meg med jeg også. 19" A8 replika m. 235/35... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet April 5, 2005 Får vel hive meg på jeg og. Ble bare 17" på meg i år, ble lav nok profil med disse, men ble litt allroad/cross country. Må senke ja. Felgene er OZ Classe for de som lurte på det. Blir antakeligvis årets storselger, så at det var en annen her som hadde de i 19" eller noe. KOmmer til å gå mange biler rundt med disse felgene, blir vel akkurat som OZ Titan for et par år siden. Men det var deilig å få på litt stivere dekk, skjer jo noe når jeg vrir på rattet jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet April 5, 2005 her er mine for tiden RH cup 8*15 med 195/45/15 (noen kaller dem vel for kjedelige men men). men nye er forhåpentligvis på vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet April 5, 2005 Blir nok samme felgene, da det er en hel del annet som blir forandret til våren kommer Hei. hvor har du kjøpt felegene som du har på bilen (hva heter de) De er bare helt rå takk Hilsen valdes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet April 5, 2005 Endelig et lite bilde.....Porsche Turbo Cup III. 8,5x18 ET 30 foran med 225/40-18 dekk, 10x18 ET30 med 255/35-18 dekk bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet April 5, 2005 Hei.hvor har du kjøpt felegene som du har på bilen (hva heter de) De er bare helt rå takk Hilsen valdes 8*18 ATP 5-razze ET 35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet April 5, 2005 Ont maine felgen jaja vet vet.. skal senke sote lakke helt ned osv osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet April 5, 2005 18" P&W 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet April 5, 2005 Mine sommerhjul..:)Endelig slutt på kapsler :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet April 6, 2005 Mine sommerhjul..:)Endelig slutt på kapsler :) vm i dårlig klaring foran???? Ser jo ut som de slår nedi bare du retter opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet April 6, 2005 Ser jo ut som de slår nedi bare du retter opp So? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet April 6, 2005 vm i dårlig klaring foran????Ser jo ut som de slår nedi bare du retter opp Hehe, neida, går helt fint detta, ikke noe som slår nedi her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet April 6, 2005 Vekker gode gamle minner hver gang jeg ser den bilen... *sukk* hmmz..jaha??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...