#176 Skrevet April 6, 2005 Samme som i fjor, OZ-Hydra med Pirelli, fram til skattepengene kommer Skal senkes mere etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet April 8, 2005 Har lagt av disse på Wheelie. Det kom på 11.000 med dekk 235/35 19.. Gleder meg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet April 8, 2005 Har gnikka og gnudd sommerhjula mine. Titt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet April 8, 2005 Keskin KT3 9*16, litt tyskerstrekk 215/40/16 Hjula var nye ifjor høst, og prøvte seg i fjorten dager før bakdekka var spist av hjulbuen. Valsing bestillt til mandag, og da blir det sommer hos meg også. Dette bildet viser også helårs senkingen min, da gewinden sitter så innerst inni det grønneste fast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet April 9, 2005 blir samme på meg i år som i fjor. 8/18" et 35 225/40-18 RS4 har også bestilt 40mm senkesfjærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet April 10, 2005 Da var felgene mine montert Felg: 8*19" OZ Canyon II Pat Lip Dekk: 235/35 -19 Toyo Proxes T1R Subber litt om jeg har en del folk i.. Vil det hjelpe å sette på noen stivere fjærer, eller må jeg bytte dempere også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet April 10, 2005 Da har mine og kommet på plass. RH AD Cup 7,5x16 ET 35 med Dunlop SP Sport 9000 195/40. Senkesettet ligger i baksetet og blir montert på onsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet April 10, 2005 Da var felgene mine montert Felg: 8*19" OZ Canyon II Pat Lip Dekk: 235/35 -19 Toyo Proxes T1R Pene felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet April 10, 2005 Her er mine sommerfelger: 17" Acev på michelin 225/45-17 (ballongdekk ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet April 10, 2005 samme som i fjor Oz-racing F1 evocup 16x7" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet April 10, 2005 Da har jeg fått montert sommerhjula på handlevogna mi også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet April 10, 2005 kanskje ikke rette sted å poste bildet, men bildet ble faktisk tatt i går hjemme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet April 11, 2005 Her er mine sommerfelger:17" Acev på michelin 225/45-17 (ballongdekk ) Felgene satt som et skudd! Ble stilig det der Arve, angrer nesten litt på at jeg solgte de Dekkene ble kanskje noe i det største laget ja, hehe, men så lenge det går så går det, så får du heller ta dekkskifte med tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet April 11, 2005 Hehe, neida, går helt fint detta, ikke noe som slår nedi her Nå skal det vel sies at han som hadde bilen først kjøpte ny dekk for så å slipe kanten på de for å få de til å passe......passe dum spør du meg.... Og denne kjærra er IKKE pen med kapsler....det vet jeg alt om....det ser ut som bestemor har kjøpt en styla bil for å si det slik(eller noe sånt) Her er mine TSW Edge....er fornøyd, men kommer ikke til å kjøpe "utover" felger til en bruksbil en gang til......Men det som er gøy er at disse nå bare lages i 19" og eneste jeg har sett med slike er de som sto på Jubileumsbilen ifjor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet April 11, 2005 Hmm, masse fine felger! Har ikke fått på sommerskoene på B4'n ennå, men det blir snart! Ellers har jeg et lite spørsmål å komme med, da jeg ser at det er flere som har polert kant, hvilket "stoff" mener dere er "best" for å gjøre dette, og noen gode tips om "riktig" framgangsmåte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet April 12, 2005 Her er min med ASA BS5 i 8,5x19 med Toyo Proxes 235/35-19 Originalt S-line understell, håper den synker litt etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet April 12, 2005 Er dette en klubb-bil? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=71279 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet April 13, 2005 Valget mitt falt på Koya RS GT 7x17 Begge felgene jeg hadde lyst på var visst ute av produksjon, Rial VE og Artech AH Dekk ble 225/45-17 Toyo Proxes Spent på hvordan felgene ser ut på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet April 13, 2005 Valget mitt falt på Koya RS GT 7x17 Begge felgene jeg hadde lyst på var visst ute av produksjon, Rial VE og Artech AH Dekk ble 225/45-17 Toyo Proxes Spent på hvordan felgene ser ut på bilen Hvem selger Koya felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet April 13, 2005 Hvem selger Koya felger? http://www.bilprodukter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet April 13, 2005 Er dette en klubb-bil? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=71279 Vet ikke men det står ihvertfall om den på forumet her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet April 13, 2005 Valget mitt falt på Koya RS GT 7x17 Begge felgene jeg hadde lyst på var visst ute av produksjon, Rial VE og Artech AH Dekk ble 225/45-17 Toyo Proxes Spent på hvordan felgene ser ut på bilen Hva for pris fikk du på disse da? Har sett såvidt på de selv, og det blir vel kanskje disse da felgene jeg egentlig bestilte ikke kommer på en langt stund enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet April 14, 2005 Satser på felgene som fulgte med bilen når jeg kjøpte den for noen måneder siden. ikke så ille med litt vask og pleie. Må sikkert bytte dekk neste sessong, da blir det nye felger. Hadde det bare sluttet å snø!! Blir vel ikke sommersko før mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet April 14, 2005 Da er de montert: Spike 19" med Kantang 235/35 19. Er selv veldig fornøyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet April 14, 2005 det ble utrolig bra kristoffer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...