#226 Skrevet April 18, 2005 Felgene heter OZ Optima. Og ja kanten lar seg polere. Begynner å se ut som det rette navnet er komt fram nå, takk til alle! Noen små tips for å polere kanten da? Bruker man Autosol til slikt? Nå er ikke kanten på felgene lakkert, slik som "senter" på felgen, kan det være meningen at de skal være polert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet April 20, 2005 litt treig ej da men her kommer no et bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet April 21, 2005 Nå har jeg endelig tatt noen skikkelige bilder av bilen med nyefelgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet April 23, 2005 Samme som ifjor på meg og, bilen er tilsalgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet April 24, 2005 Da har bilen og felgene fått seg en aldri så liten vårpuss iløpet av helgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet April 24, 2005 Hvilken vei må en ta for å lagt ut bilder her??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet April 24, 2005 velge behandle vedlegg og ikke ta forhåndsvis innlegg før du poster.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet April 24, 2005 ok, for se om det virker,ok virker sikkert men har for store filer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet April 25, 2005 Endelig sommerfelger.... Og ingen har makan! Flere bilder her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet April 25, 2005 Endelig har jeg også fått på mine sommerhjul 18" S4 felger m/235/40 Goodyear F1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet April 25, 2005 ett til bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet April 25, 2005 Endelig sommerfelger.... Og ingen har makan! [/url] Lurer på hvorfor det montro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet April 25, 2005 Lurer på hvorfor det montro... Hva mener du? Likte de du ikke? Tåler å høre det altså. Er litt usikker på om jeg er fornøyd selv, er vanskelig å forutse resultatet når man velger lakk - og utvalget var noe begrenset. Jeg liker de veldig godt i visse lys, men enkelte ganger ser de litt for grå ut... Tror det blir sånn elsk/hat greie, enten liker man de eller ikke. Og jeg begynner faktisk å like de godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet April 25, 2005 Hva mener du?Likte de du ikke? Tåler å høre det altså. Er litt usikker på om jeg er fornøyd selv, er vanskelig å forutse resultatet når man velger lakk - og utvalget var noe begrenset. Jeg liker de veldig godt i visse lys, men enkelte ganger ser de litt for grå ut... Tror det blir sånn elsk/hat greie, enten liker man de eller ikke. Og jeg begynner faktisk å like de godt. Du må ikke bry deg om Runar Han såg bare en mulighet til å få diskutert litt Sant vel ? Syntes felgene dine var veldig pene jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet April 25, 2005 Syns designet passer til Leon litt små kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet April 25, 2005 Endelig har jeg også fått på mine sommerhjul Originale 18" S4 felger m/235/40 Goodyear F1 Den bilen blei heilt suveren med s4 avus! fan nå blei eg misunnelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet April 25, 2005 Endelig sommerfelger.... Og ingen har makan! nja.. en på bilforumet som har makan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet April 25, 2005 nja.. en på bilforumet som har makan Ikke samme farge. Og han kommer ikke til å ha de lenge heller, chromlakken detter av, derfor jeg har lakkert de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet April 25, 2005 Familien cruiser nå rundt i "ny" Touran med 18" BBS http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2892 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet April 26, 2005 her er mine sommerhjul (foreløpig,,,) 19" mas sagitta 245/35/19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet April 26, 2005 Hadde ingen særlig passende bilder, men her er et av bakhjulet.. Ganske tight, kant i kant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet April 26, 2005 her er mine på bruksgolfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet April 26, 2005 her er mine sommerhjul (foreløpig,,,) 19" mas sagitta 245/35/19 Lekre hjul! Hadde samme i 17" på gamlebilen. Pene felger som også tåler litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet April 26, 2005 Har samme felgene som i fjor. Fikk endelig vaska bilen skikkelig og så ble det akkurat for mørkt til bildene skulle taes - er litt kveldsstemning i bildet ihvertfall . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet April 26, 2005 Kommer til å kjøre me disse på 90en i år også.. med 215/45-17,kunne vore hakke bredere men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...