#201 Skrevet April 14, 2005 det ble utrolig bra kristoffer.... Ja, har bare lyst til å sitte og se på bilen.. he he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet April 15, 2005 Her er felgen jeg skal rulle på i år, de er bare 16", men det får duge i år. Får heller gjøre litt endringer der til neste år!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet April 15, 2005 Driiiit fine felger Ole... gjør ikke noe om det er 16 eller 24 så lenge det er pent.. *min mening* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet April 15, 2005 Audi A8 19" Med Dunlop Formula FM 901 225/35-19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet April 15, 2005 og her er en sniktitt på felgene til lilleblå.... eller konebilen hvis de passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet April 15, 2005 og her er en sniktitt på felgene til lilleblå.... eller konebilen hvis de passer Hvilken dim er det på dem?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet April 15, 2005 Klarte ikke å vente lenger. KW settet er sendt fra Tyskland så det kommer nok snart:D Dårlige bilder. Tatt med telefon i mørket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet April 15, 2005 Siste.... Kanskje det kommer skikkelig bilder etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet April 16, 2005 Audi A8 19" Med Dunlop Formula FM 901 225/35-19 Haleluja for en garasje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet April 16, 2005 Haleluja for en garasje! La merke til det jeg også Så nesten ut som du har rygga bilen inn i stua. Blei forresten lekkert med de hjula. Har bestillt Dunlop jeg også i 215/35-19, er du fornøyd med de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet April 16, 2005 De gamle er fortsatt eldst, så denne damen får nok ingen stilendring fra i fjor... Hun vil så veldig gjerne leke sammen med de andre S bilene her oppe, men med noe større så blir hun nok frosset ut ift resten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet April 16, 2005 La merke til det jeg også Så nesten ut som du har rygga bilen inn i stua. Blei forresten lekkert med de hjula. Har bestillt Dunlop jeg også i 215/35-19, er du fornøyd med de? Har ikke hatt dekka så veldig lenge enda da, men så langt er jeg fornøyd! Lite sporing, og lite støy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet April 16, 2005 begrens of-topic tingene nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet April 17, 2005 Driiiit fine felger Ole... gjør ikke noe om det er 16 eller 24 så lenge det er pent.. *min mening* Takk takk, er i grunnen veldig fornøyd med felgene ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet April 17, 2005 Hvilken dim er det på dem?? er 2 delte BBS RM fra G60 med litt breiere ytteringer så de er nå 8 og 8,5 istedet for stusselige 6.5 orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet April 17, 2005 Da var sommerskoene komt på 80'n også, det ble 16" OZ-felger. Noen som vet hvilken type OZ-felg det er? Hva tror dere om å polere kanten på felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet April 17, 2005 Da var sommerskoene komt på 80'n også, det ble 16" OZ-felger. Noen som vet hvilken type OZ-felg det er?Hva tror dere om å polere kanten på felgene? Volcano tror jeg de heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet April 17, 2005 Volcano tror jeg de heter. Ok, takk skal du ha! Dekkene er forøvrig av type Toyo Proxes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet April 17, 2005 Volcano tror jeg de heter. Kunne se ut som det med en gang men de har ikke senterkopper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet April 17, 2005 Volcano tror jeg de heter. dette er Volcano 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet April 17, 2005 Jaja, det er ikke Volcano da... Men på det "lille røde merket" på felgene jeg har, så står det OZ Stile, kan dette være navnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet April 18, 2005 Felgene heter OZ Optima. Og ja kanten lar seg polere. Hadde disse som vinterfelger på S4en. Det eneste er at de er gått ut av pordusksjon, så hvis du driter deg så går det ikke å skaffe nye. Forskjellen på Optima og Volcano er med eller uten senterkopp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet April 18, 2005 Felgene heter OZ Optima. Og ja kanten lar seg polere. Hadde disse som vinterfelger på S4en. Det eneste er at de er gått ut av pordusksjon, så hvis du driter deg så går det ikke å skaffe nye. Forskjellen på Optima og Volcano er med eller uten senterkopp. Pluss 5 eiker på Volcano og 6 på Optima 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet April 18, 2005 dette er Volcano Beklager offtopic, men felgen du har lagt inn bilde av er ikke OZ Volcano. Den heter PT Daytona, og ble i sin tid levert av Martin's. OZ felgene har litt annen utforming av sporet i ekene, og et firkanta rødt merke i kanten mellom ekene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet April 18, 2005 hmm, er replica jeg har da Googel søk etter Volcano resulterte i dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...