Lokallagstreff torsdag 6. november kl 18.30 på Peppes i Tønsberg!

Anbefalte innlegg

Velkommen til hyggelig treff på Peppes pizza i Tønsberg!

Vi møtes for samvær, sladder, og ikke minst knallgod pizza til de som ønsker.

Ingen spise- eller drikkeplikt, og du kan være så lenge du vil.

 

Husk bart i anledning movember! sombrero.gif

moustaches-movember-marketing.png

 

Jeg kommer dessverre ikke pga. avslutning på jobben, men stiller Chris-William, kan han sikkert ta med skilplater hvis noen trenger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal jeg nok få deltatt på, nå som jeg har hatt en borte-periode. Pizzasavnet er stort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at dere stiller, gutter. Spis pizza for meg, og! Så sees vi nok på Hjulebordet! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært med før, og har for så vidt kun vært medlem siden i år, men jeg kommer :-). Movember-barten begynner å komme seg også. Hva er greia, ankommer alle i bil, eller er det vanlig å ankomme på annen måte for å kunne ta seg en øl? Jeg kunne tenke meg en øl, men gidder ikke ta bussen om jeg er den eneste som skal ha øl, da tar jeg heller bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være, Odd Andreas! :)

 

Konemor pleier å ta en øl eller tre, og de lokale har noen ganger kommet i flokk og tatt etpar. 'Veldig variabelt', er vel det som kan sies om saken! :P Var mer partystemning før, men det betyr ikke at det ikke er lov å ta opp den tråden!

Det er vanligvis folk i Horten som skal samme vei, så rop ut i tråden om du trenger/ønsker skyss eller bare synes det er kjedelig å kjøre alene!

 

Er vanligvis ikke så lett å møtes før/etter pizzaen siden parkering bare blir verre og verre i Tønsberg, men det har jo hent at vi har samlet noen for litt US-lysprogrammering og dekksparking på parkeringsplassen etterpå.

 

Pass evt. på hvor du parkerer, noen steder er det gratis fra kl. 18, andre steder er det betaling til 22, og noen steder er det døgnet-rundt-betaling.. : rolleyes

 

Hold forresten av fredag 5. desember allerede! Da blir det hjulebord, og da er det i hvertfall vanlig å la bilen stå for de fleste! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som kommer..?

 

Fikk du selskap???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ble vel 6 stk om hoderegningen min stemmer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.