Anbefalte innlegg

Skal hente ut ny octavia i slutten av november og tenkte å handle inn H&R og noen pene 18" felger til denne som skal ligge klar til sommeren. tenkte 225/40/18 dimensjon og gjerne noen konkave felger i sølv som ser stilrent ut på bilen. Har noen i kikkerten, men publiser gjerne her om noen har tips eller noe til salgs som kan passe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nr 2 har eg litt trua på.. kor finn er meir info om hjula? Kem selger desse? Om noen har konkave zito felger i 18" er jeg intressert i de også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen her inne har hjul for salg, 18" til nye octavia / golf / passat så må dere gjerne ta kontakt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Skaffer alt i sortimentet til Bil-Produkter.no til hyggelige priser. Sjekk ut siden og se hva du ønsker og send meg en pm så ordner jeg pris. Skaffer dekk til hyggelige priser også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du må ha relativt høyt ET på felgene dine ? På min Superb så er det ikke plass til veldig breie felger heller.

Vet ikke hvordan det er på den nye Octaviaen , men de bildene av div felger lengre opp i tråden her er sannsynligvis breiere og

med lavere ET en hva du kan ha på bilen din. Konkaviteten blir "borte" på en måte.

Bare en tanke...............;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.