#1 Skrevet Juni 3, 2005 Her er noen bilder fra Camp Agder på Våler, stemningen var god inne i teltet mitt, et telt som var en meget god investering. Thor Arne og andre som tok bilder fra Camp Agder oppfordres til å legge de inn her! Camp Agder i solskinn på fredag ettermiddag Tre biler fra sør Trond, Thor Arne og Thor Inge diskuterer oppsetting av telt Etter at teltene var satt opp, tok Trond frem det "lille" verktøy-skrinet for å hjelpe en stakkars Drammenser med montering av nyinnkjøpt grill Når man er på camping, så må man improvisere. Thor Inge hadde ingen bord for hånden, så når burgere skal bygges så må man ty til alternative metoder Jeg tror Thor Inge syntes burgeren smakte godt! (i bakgrunnen, en gjest fra Sandefjord) Mens Thor Arne ble helt snurra av pilsen Drammenseren stilte med ny hårsveis til treffet Trond gliste bredt når han vant trofè for den fine bilen sin Men han virket litt fortvilet da oljetrykket forsvant ved Kongsvinger. Fellesskapet i VACN viser seg fra sin beste side, og gjengen tro selvfølgelig til for å hjelpe med feilsøking. Problemet viste seg å bare være en dårlig oljetrykkbryter, dette er forhåpentligvis reparert nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2005 På Rv2 lå jeg stort sett i venstre feltet mesteparten av tiden, mens min fetter Glenn hang ut av vinduet og knipset bilder av flere av bilene i kolonnen vår. Håkons fine 80 GT Tronds S6 Walter ser ganske fornøyd ut Bjørn B ledet følget Fra venstre mot høyre: Bjørn, Walter, Trond, John Arild, Kjetil, Håkon og Thor Arne til slutt VACN Pitstop på Statoil på Kongsvinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2005 Ja, måtte begynne å le litt jeg. Mye kule bilder.... Får vell kanskje legge ut noen bilder jeg også da? Nå bruker jeg photobucket til å laste opp bilder så det er vell derfor det blir litt forskjellige str. på bildene. Vi ser på hva jeg har tatt Kveld 1. Slenger ut et bilde til av 3 biler fra Agder: Mesterkokken Per fant ut at det var tid for mat og tok frem grillen/varmeovnen Noe av det som var på menyen til Per. Ser utrolig godt ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2005 Pølsa ingen ville ha Som etterhvert ble til kull og fikk duge til litt god lukt i leiren samt litt plast etterhvert Mon tro om det ble nok pølser på Per, Glenn og Chris et eller annet, Trond og Johan denne helgen Kveld 2. Gikk mye ut på det samme som forrige kveld med grilling, holde varmen og flere pils. Fikk besøk av Hans Petter et par ganger om kveldene samt noen flere. Mere har jeg ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2005 Var ei uforglemmelig helg, og jeg takker alle som var innom og gjorde den til nettop det gleder meg allerede til neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2005 Jepp det var en fin helg. Synd med litt dårlig vær, men per's partytelt reddet jo det hele! Og så piffet jo Johan opp med litt grillfyrverkeri utpå kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2005 Fyrverkeri ja, det er helt sikkert:) Se her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2005 så brant det pluteselig veldig godt ja:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2005 Bra bilde!! Trenger vel ikke nevne at det ble noe røykfylt etter denne lille utblåsningen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2005 Heeyyy, fett bilde av fyrverkeriet mitt! Synd det ikke lå en burger på, den hadde blitt kjapt ferdig!!! J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 6, 2005 Trond som knipse kan:D Har noen flere og her... Her er det Thor Inge, Thor Arne, Per, Glenn og chris, som saliggjør humøret rundt grillen, tidlig Fredagskveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 6, 2005 hvr har dere fått tak i banneret?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 6, 2005 ett par til, sigøyner tendenser og campen vår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 6, 2005 Hehe dere har enda mye å lære på "grill-fyrverkeri" fronten enda ser jeg Hadde et par fine "utblåsninger" på Country-festivalen ifjor sommer,bør legges til at det ikke skjedde under tak. Den grillen overlevde ikke det stuntet iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 6, 2005 ... Litt til fra innsiden av teltet, tidlig Lørdagskveld: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 6, 2005 F... jeg som var i oslo i helga men var lita vanskeligt og overtale dama til og kjøre meg opp. hadde det ikke vært for politiet hadde jeg vært med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 6, 2005 hvr har dere fått tak i banneret?? Det har vi fått fra hovedstyret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 6, 2005 Det har vi fått fra hovedstyret. Hvem snakker man med da?? Har sendt mail til bl.a lokallagsansv. om at vi i Nord Trøndelag trenger en slik også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...