Agder: Bilder fra "Camp Agder" på Våler

Anbefalte innlegg

Her er noen bilder fra Camp Agder på Våler, stemningen var god inne i teltet mitt, et telt som var en meget god investering. Thor Arne og andre som tok bilder fra Camp Agder oppfordres til å legge de inn her!

 

Camp Agder i solskinn på fredag ettermiddag

 

Camp1-vi.jpg

 

Tre biler fra sør

 

Camp2-vi.jpg

 

Trond, Thor Arne og Thor Inge diskuterer oppsetting av telt

 

Camp3-vi.jpg

 

Etter at teltene var satt opp, tok Trond frem det "lille" verktøy-skrinet for å hjelpe en stakkars Drammenser med montering av nyinnkjøpt grill

 

Camp4-vi.jpg

 

Når man er på camping, så må man improvisere. Thor Inge hadde ingen bord for hånden, så når burgere skal bygges så må man ty til alternative metoder

 

Camp5-vi.jpg

 

Jeg tror Thor Inge syntes burgeren smakte godt! (i bakgrunnen, en gjest fra Sandefjord)

 

Camp6-vi.jpg

 

Mens Thor Arne ble helt snurra av pilsen

 

Camp7-vi.jpg

 

Drammenseren stilte med ny hårsveis til treffet

 

Camp8-vi.jpg

 

Trond gliste bredt når han vant trofè for den fine bilen sin

 

Camp9-vi.jpg

 

Men han virket litt fortvilet da oljetrykket forsvant ved Kongsvinger. Fellesskapet i VACN viser seg fra sin beste side, og gjengen tro selvfølgelig til for å hjelpe med feilsøking.

 

Camp10-vi.jpg

 

Problemet viste seg å bare være en dårlig oljetrykkbryter, dette er forhåpentligvis reparert nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Rv2 lå jeg stort sett i venstre feltet mesteparten av tiden, mens min fetter Glenn hang ut av vinduet og knipset bilder av flere av bilene i kolonnen vår.

 

Håkons fine 80 GT

 

Kolonne1-1-vi.jpg

 

Tronds S6

 

Kolonne2-1-vi.jpg

 

Walter ser ganske fornøyd ut

 

Kolonne3-vi.jpg

 

Bjørn B ledet følget

 

Kolonne4-vi.jpg

 

Fra venstre mot høyre: Bjørn, Walter, Trond, John Arild, Kjetil, Håkon og Thor Arne til slutt

 

Kolonne5-vi.jpg

 

VACN Pitstop på Statoil på Kongsvinger

 

Kolonne6-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, måtte begynne å le litt jeg. Mye kule bilder.... Får vell kanskje legge ut noen bilder jeg også da?

Nå bruker jeg photobucket til å laste opp bilder så det er vell derfor det blir litt forskjellige str. på bildene.

 

Vi ser på hva jeg har tatt :D

 

Kveld 1.

 

Slenger ut et bilde til av 3 biler fra Agder:

IMG_2197.jpg

 

Mesterkokken Per fant ut at det var tid for mat og tok frem grillen/varmeovnen ;)

IMG_2196.jpg

 

Noe av det som var på menyen til Per. Ser utrolig godt ut da : rolleyes

IMG_2203.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pølsa ingen ville ha :(

IMG_2206.jpg

 

Som etterhvert ble til kull og fikk duge til litt god lukt i leiren :D samt litt plast etterhvert ;)

IMG_2210.jpg

 

Mon tro om det ble nok pølser på Per, Glenn og Chris et eller annet, Trond og Johan denne helgen : klø :

IMG_2228.jpg

 

Kveld 2.

 

Gikk mye ut på det samme som forrige kveld med grilling, holde varmen og flere pils. Fikk besøk av Hans Petter et par ganger om kveldene samt noen flere.

IMG_2288.jpg

 

Mere har jeg ikke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ei uforglemmelig helg, og jeg takker alle som var innom og gjorde den til nettop det :) gleder meg allerede til neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp det var en fin helg. Synd med litt dårlig vær, men per's partytelt reddet jo det hele! Og så piffet jo Johan opp med litt grillfyrverkeri utpå kvelden : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyrverkeri ja, det er helt sikkert:)

 

Se her:

HEIDES FIREWORKS....JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så brant det pluteselig veldig godt ja:D:D:D

HEIDES FIREWORKS 2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra bilde!!

 

Trenger vel ikke nevne at det ble noe røykfylt etter denne lille utblåsningen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heeyyy, fett bilde av fyrverkeriet mitt! Synd det ikke lå en burger på, den hadde blitt kjapt ferdig!!!

 

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond som knipse kan:D

 

Har noen flere og her...

 

Her er det Thor Inge, Thor Arne, Per, Glenn og chris, som saliggjør humøret rundt grillen, tidlig Fredagskveld!

Tråd Våler.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvr har dere fått tak i banneret??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ett par til, sigøyner tendenser og campen vår!

Tråd Våler 2.JPG

Tråd Våler 3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe dere har enda mye å lære på "grill-fyrverkeri" fronten enda ser jeg :D Hadde et par fine "utblåsninger" på Country-festivalen ifjor sommer,bør legges til at det ikke skjedde under tak. Den grillen overlevde ikke det stuntet iallfall : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...

 

Litt til fra innsiden av teltet, tidlig Lørdagskveld:

Tråd Våler 4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F... jeg som var i oslo i helga men var lita vanskeligt og overtale dama til og kjøre meg opp. hadde det ikke vært for politiet hadde jeg vært med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvr har dere fått tak i banneret??

 

Det har vi fått fra hovedstyret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vi fått fra hovedstyret.

 

Hvem snakker man med da?? Har sendt mail til bl.a lokallagsansv. om at vi i Nord Trøndelag trenger en slik også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.