Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ønsker å kjøpe en bil med Firehjulstrekk til under 20K.

Den må ikke ha alt for store feil, men trenger ikke å se fin ut. Det trenger heller ikke å være VAG.

Kom med forslag!

 

Martin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en passat vr6 syncro, men den skal koste en del mer enn hva du vil gi.

tenkte å nevne det likevel siden det er en litt spesiell og sjelden bil i Norge. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en mindre pen 89 mod 90 quattro 20V som skal selges..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, dere må gi meg pris, hvor bilen står og tilstand, neste PKK osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min står i Valdres :) Er i forholsdvis grei stand, har stått avregistrert siste 4 år, så må ha kontrol før registrering, det jeg vet om på den er dålige fjærbeinslager foran og må skifte bærekule V.bak, disse delene har jeg kjøpt inn.. Kan selges som den står for 15000, skal jeg gjøre den klar for reg, vil jeg ha 18 for den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en A4 1.8TQ sedan, bilen er godkjent til ut på våren 2015. Bilen starter og går, en del nye deler, chippet, simons eksos (nytt) justerbart godkjent i vognkortet. 95 modell. Gått 250.000 ca. Noen feil er det, men bilen har vært i daglig bruk helt til jeg parkerte den for vinteren. Send pm om du er interessert. Bilen står i Bergen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.