#26 Skrevet Juni 20, 2005 Motoren er i bilen, og den går 130 db frieksos rasla godt hos naboene, men får hjelp til å sveise denne på plass, kapp og sveis, og da er bilen på veien i løpet av uka. Er en liten oljelekk som kun er der når det er oljetrykk i maskinen, så jeg regner med dette er en brakett med pakning som ikke er tightet nok. Dette blir KRIG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 20, 2005 Motoren er i bilen, og den går Så bra!!! så jeg regner med dette er en brakett med pakning som ikke er tightet nok. Enda en?? Trodde du hadde nok med den Lars hjalp deg med i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 20, 2005 Hmm...jeg gjorde alltså en dårlig jobb siden jeg ikke fikk tettet den oljelekkasjen...ikke bra. Uansett er det godt å høre at monsteret omsider snurrer slik den skal, grattis. Regner forøvrig med at jeg får en prøvetur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 21, 2005 Når ting går som det skal, så skal du få en tur, Lars-Inge..og Ja, du gjorde nok en dårlig jobb Nå tar jeg ett par dager pause, så regner jeg med at jeg er igang til helga igjen, med bilen på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 21, 2005 godt å høre den sviver nå i det minste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...