#26 Skrevet Januar 14, 2006 Det har jeg også lagt merke til på nyere passater og audier, flere har gått 50tkm og slik, tror det skyldes at det ikke er ekte alcantara som brukes men noe microfiber skvip som ikke er så slitesterkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 14, 2006 Synes det ville vært rart om Audi brukte no simpelt på sine seter, særlig på seter som koster såpass ekstra...Noen som vet sikkert..legger ved bilde av tidligere nevnt sete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 14, 2006 Alcantara er sinnsykt slitesterk, men vil anta man får i litt forskjelige graderinger? Har aldri sett nupper på møbler som er trukket opp med den alcantaraen jeg får...og det er møbler som er brukt på møterom, kontorlokaler etc - stor slitasje...Får fra Danmark gjennom et møbelfirma jeg har kontakter med gjennom jobben, koster 400 eller noe for løpemeteren, 1,40m bredt, i alle mulige farger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 13, 2008 Kaster opp igjen denne tråden da jeg er på jakt etter svart eller mørkgrå alcantara. Noen som vet om andre steder enn de som er nevnt tidligere i tråden om hvor man kan få tak i slikt, eller om noen kanskje har noe som de kan/ skal selge?? Ser Installbay har noe de kaller "Comfort Suede" og som skal være samme som alcantra, men trenger jo max halvparten av det som er i pakka de selger! http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_83&products_id=562 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 13, 2008 Jeg er på jakt etter lys beige for å kamuflere subben.. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 13, 2008 Og jeg er på jakt etter mørkegrå alcantara til div interiør. Lukter jeg gruppebestilling her...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 13, 2008 Hørt med møbelforhandlere/møbelsnekkere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 13, 2008 Jeg er på jakt etter lys beige for å kamuflere subben.. Noen tips? Hvis du klikker på linken jeg la med på innlegget mitt fra Installbay, så har de lys beige der. Og det skal jo da være "likt som alcantara" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 13, 2008 Og jeg er på jakt etter mørkegrå alcantara til div interiør. Lukter jeg gruppebestilling her...? Er med på det jeg i såfall Skal bare trekke 2 A-stolpe deksel jeg, så for min del er det jo ikke snakk om all verden. Men kan jo hende det er noen her inne som har de rette kontaktene?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 22, 2008 Alcantara er slett ikke vanskelig å skaffe,bare rop ut om farge så skal jeg se hva jeg kan trylle fram:)problemet er at det er dyrt(men bra)og at det kun selges pr.kvm.Men i svart har jeg tilgang til litt rest. Her er en mansjett som jeg sydde for en time siden i ekte alcantara.Byttet ut det svarte skinnet i ei flunka ny girmansjett/kule,som har stått i en A4 B7. Er tilsalgs for rett pris. Kan sy i valgfritt stoff/skinnvalg,med valgfri farge på den synlige sømme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...