Sommertreff.no på ACR 10-12 JUNI

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det mange som har tenkt å kjøre ned til Mo i Rana neste helg??

 

Vi er et gjeng her i Vadsø som starte på torsdag rundt kl 1800.

 

Gler mæ som en unge. Dettan blir tøft.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vanlig må jeg bruke hele budsjettet jeg hadde satt av til turer å oppgraderinger på bilen til å reparere det som i utgangspunktet burde være totalt unødvendig.

Hadde jeg fått velge om igjen så hadde jeg aldri kjøpt denne bilen men heller kjøpt en Toyota som man ikke trenger å reparere for 150.000 på 5 år for at den skal være kjørbar.: bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vanlig må jeg bruke hele budsjettet jeg hadde satt av til turer å oppgraderinger på bilen til å reparere det som i utgangspunktet burde være totalt unødvendig.

Hadde jeg fått velge om igjen så hadde jeg aldri kjøpt denne bilen men heller kjøpt en Toyota som man ikke trenger å reparere for 150.000 på 5 år for at den skal være kjørbar.: bh :: bh :

 

 

d va harde ord....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Er det mange som har tenkt å kjøre ned til Mo i Rana neste helg??

 

Vi er et gjeng her i Vadsø som starte på torsdag rundt kl 1800.

 

Gler mæ som en unge. Dettan blir tøft.

RMS kjøre fra Senja ca 1000 fredag...

 

Og Øystein..I år ska eg sett på nån runda..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RMS kjøre fra Senja ca 1000 fredag...

 

Og Øystein..I år ska eg sett på nån runda..:)

 

Hei d skal vell la seg gjøre. Bære å ikke være så skjenert d :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vanlig må jeg bruke hele budsjettet jeg hadde satt av til turer å oppgraderinger på bilen til å reparere det som i utgangspunktet burde være totalt unødvendig.

Hadde jeg fått velge om igjen så hadde jeg aldri kjøpt denne bilen men heller kjøpt en Toyota som man ikke trenger å reparere for 150.000 på 5 år for at den skal være kjørbar.: bh :: bh :

 

Rimerli surt d ja! Men du får prøve å komme til Alta da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.