#1 Skrevet November 29, 2014 Hei ser ut som det har blitt stille her inne, hvor er det folk skriver og koser seg nå da? Før så var Mjøsa lokkallag en av de mest aktive sidene, hva har skjedd? Tenkte jeg måtte komme tilbake, nå som 40års krisa er like ved, så da er det viktig og føle seg som ungdom igjend he he Selv har jeg jo et par proskjekter, hva med dere andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2014 er en slik "stor" tråd hvor det blir prata masse shit. men den har blitt litt stille den siste tida. hele forumet har egnetlig gått på trynet etter hidden-kræsjen i sommer desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2014 Heisann! Er stort sett i denne tråden det skjer noe: http://forum.vacn.no/showthread.php?196054-Off-topic-rundt-Mj%F8sa/page355 Dessverre så virker det som om hele forumet har dabbet litt av etter "den store forumkrasjen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2014 Ja men da må vi jo lage litt liv igjend.😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2014 Vi skal blandt annet ha "hjulebord" frist til å betale var går men hvis betalinge går inn på mandag så går vell det også! http://forum.vacn.no/showthread.php?271058-Hjulebord-Mj%F8sa-lokallag-2014! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2014 Skulle gjærne vært med, men uka som kommer er det massr overtid, men blir gjærne med til neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2014 Møtes dere noe om dagen eller er det bare på treff dager, før så møttes jo folk 1-2 ganger i mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2014 Det er vanskelig å få med folk på noe. Vi tar i mot forslag. Vi har luftet ideen om å ta en dag i ha-fjell e.l i fjord. Vi kan jo prøve å få til dette denne sessongen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 4, 2014 da jeg satt i lokalstyret sammet med Roar stegegjærdet og Anders Så møttes vi på Rudshøgda bare fro og prate om biler og sånt. bare sosialt. Hvar det som var starten på den gangs tour the Mjøsa, for vi fant ut at vi måtte møtes litt rund om kring, og den gangen blei det i alle fall en knall suskses, men hva folk vil nå veit jeg ikke, men veit at folk møter opp om dere finner på noe enkel og så folk kan skravle og se på bil :-) Eller de gjorde i alle fall :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 6, 2014 Jeg håper også at vi kan få til noe slikt. Før jeg ble medlem så møte jeg opp på åttekanten eller sekskanten? bort ved Biri, jeg husker ikke helt hva det heter. Og prata med en gjeng fra mjøsa lokallag og det synes jeg var morro. Vi kan prøve å arrangere noe og se om det er interesse for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 6, 2014 Må bare, starte. Blir gjærne med og drar igang tour the Mjøsa igjend om dere i styre kunne ha lyst til det. Eller noe annet, hvis dere vil. Kan jeg godt komme en gang dere har styre møte, og kaste ut litt ideer og erfatinger😉 Og skulle dere trenge et styre medlem til så, blir jeg gjærne med igjend😉. Evig ung i hue når det kommer til bil he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 6, 2014 Hadde gjerne blitt med på noen treff, morro å ha noen med samme interesse å prate bil med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 7, 2014 Vi var nok noe flinkere på den sosiale biten for 10 år siden.. Men vi er jo for så vidt fortsatt mange av de samme folka. jeg kunne godt ha tenkt meg å ha muligheten for å møtes 1 gang i månden på ei kro eller no for å skravle å en kaffe kopp.. når det skulle passe. for ikke støtt det er like lett lengre eller da man har blitt eldre å har familie å flere hobbyer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 7, 2014 Husk også at lokallaget kan søke hovedstyret om økonomisk støtte, hvis man drar i gang noen attraktive aktiviteter som koster penger. Finn på noe som lokker medlemmene til å delta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 7, 2014 En dag med bane kjøring på Våler hadde vært innafor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 7, 2014 Hadde vi klart å stille et lag i bedriftsserien i gokart i Brumunddal a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 7, 2014 en dag på våler banen med snø hadde jo vært helt innen for, om det lar seg gjøre. Helt enig med deg Ander. Hvor mange må vi være da Sven Ola? Synd go-cart ikke er quttro he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 8, 2014 var en fryd og kjøre den i dag, har vekki gamle tråden til live igjend http://forum.vacn.no/showthread.php?17371-S2-Avant-moda-litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...