Er det noe liv i Mjøsa lokkallag.

Anbefalte innlegg

Hei ser ut som det har blitt stille her inne, hvor er det folk skriver og koser seg nå da?

Før så var Mjøsa lokkallag en av de mest aktive sidene, hva har skjedd?

 

Tenkte jeg måtte komme tilbake, nå som 40års krisa er like ved, så da er det viktig og føle seg som ungdom igjend he he :nana:

 

Selv har jeg jo et par proskjekter, hva med dere andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en slik "stor" tråd hvor det blir prata masse shit.

 

men den har blitt litt stille den siste tida.

 

hele forumet har egnetlig gått på trynet etter hidden-kræsjen i sommer desverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men da må vi jo lage litt liv igjend.😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjærne vært med, men uka som kommer er det massr overtid, men blir gjærne med til neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtes dere noe om dagen eller er det bare på treff dager,

før så møttes jo folk 1-2 ganger i

mnd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vanskelig å få med folk på noe. Vi tar i mot forslag. Vi har luftet ideen om å ta en dag i ha-fjell e.l i fjord.

Vi kan jo prøve å få til dette denne sessongen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da jeg satt i lokalstyret sammet med Roar stegegjærdet og Anders Så møttes vi på Rudshøgda bare fro og prate om biler og sånt. bare sosialt.

Hvar det som var starten på den gangs tour the Mjøsa, for vi fant ut at vi måtte møtes litt rund om kring, og den gangen blei det i alle fall en knall suskses,

men hva folk vil nå veit jeg ikke, men veit at folk møter opp om dere finner på noe enkel og så folk kan skravle og se på bil :-)

Eller de gjorde i alle fall :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper også at vi kan få til noe slikt. Før jeg ble medlem så møte jeg opp på åttekanten eller sekskanten? bort ved Biri, jeg husker ikke helt hva det heter.

Og prata med en gjeng fra mjøsa lokallag og det synes jeg var morro. Vi kan prøve å arrangere noe og se om det er interesse for det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare, starte.

Blir gjærne med og drar igang tour the Mjøsa igjend om dere i styre kunne ha lyst til det.

Eller noe annet, hvis dere vil. Kan jeg godt komme en gang dere har styre møte, og kaste ut litt ideer og erfatinger😉

Og skulle dere trenge et styre medlem til så, blir jeg gjærne med igjend😉.

Evig ung i hue når det kommer til bil he he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gjerne blitt med på noen treff, morro å ha noen med samme interesse å prate bil med;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var nok noe flinkere på den sosiale biten for 10 år siden.. Men vi er jo for så vidt fortsatt mange av de samme folka. jeg kunne godt ha tenkt meg å ha muligheten for å møtes 1 gang i månden på ei kro eller no for å skravle å en kaffe kopp.. når det skulle passe. for ikke støtt det er like lett lengre eller da man har blitt eldre å har familie å flere hobbyer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk også at lokallaget kan søke hovedstyret om økonomisk støtte, hvis man drar i gang noen attraktive aktiviteter som koster penger. Finn på noe som lokker medlemmene til å delta.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En dag med bane kjøring på Våler hadde vært innafor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vi klart å stille et lag i bedriftsserien i gokart i Brumunddal a? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en dag på våler banen med snø hadde jo vært helt innen for, om det lar seg gjøre.

Helt enig med deg Ander. Hvor mange må vi være da Sven Ola?

Synd go-cart ikke er quttro he he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.