Anbefalte innlegg

Hei, da tiden og mangel på lagringsplass fra neste år er tema så setter jeg denne ut på salg på forumet.

 

Bilen er en 67mod audi 72 ( 72 betyr hk ) 1.5l motor. Bilen er 100% original.

 

Jeg kjøpte denne fra en dødsbo og det er kunn vært en eier på bilen siden ny. + meg selvfølgelig.

 

Service hefte og noe annet dokumentasjon følger med.

 

Bilen må EU godkjennes.

 

Planen var og beholde denne original og gjøre småting.

 

Bilen ble parkert sommer 2013 i garasje og ikke brukt siden.

 

Eneste problemet bilen hadde da var et hul i eksos så denne bør det gjøres noe med. Ellers så gikk bilen og motor som en klokke.

 

Det er også handlet spesial bygde spacere til denne : 4x140 - 4x108/4x110/4x112 + 5x108/5x110/5x112 - Disse har kostet over 3500,- og ligger forsatt i original pakke.

 

Kom gjerne med bud, men jeg personlig mener denne er verdt 20.000,- +

 

Bilder før bilen ble kjørt på lagring :

 

DSC_0705Medium.jpg

 

DSC_0703.jpg

 

DSC_0697.jpg

 

DSC_0695.jpg

 

DSC_0693.jpg

 

DSC_0681.jpg

 

DSC_0680.jpg

 

Slik den står i dag:

 

IMG_0040.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at denne kan stå på vinterlagring og hentes til våren, eller skal du ha den vekk nå før jul?

Km stand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne må ut av vinterlagring da garasjen vi leier har avsluttet leieforholdet på. For og være helt ærlig så hadde denne aldri kommet til salgs om jeg hadde et lagringsted. Om den ikke blir solgt så parkerer jeg den hjemme, men da må en av bilene vi har stå ute :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kordan er denne rustmessigt? Hvor mye er demontert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.