Rimelig Karosseri deler Golf mk3 cab 1996 mod, spesielt kanaler!

Anbefalte innlegg

:confused: Hei Jeg er ny Medlem så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive her på forumet.

Det jeg lurer på er om det er noen som vet om et sted jeg kan få bestilt kanaler til min cab 1996 mod? Det eneste stedet jeg har funnet er originale på WV delelager, men disse koster skjorta: rolleyes. Over 5000 per side, er det noen som vet om noen andre som forhandler disse kanalene?

Spiller ingen rolle om det er uten for Norge. Takker for tips.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, sjekket med Veng, de har ti alt annet en caben.Er detnoen her som har snøring på om det eventuelt kan bruke for eksempel deler av kannala til en vanlig 3 dørs???:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ! Jeg lurte på om det er noen som har hatt eller har en golf 3 cab ? Hvor kjøper dere karosseri deler.Da tenker jeg på de delene de ikke harbpå Veng.:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger karosseri deler til nen Golf mk3 cab.Har kjøpt meg et eksemplar sol det er noe sjukt mye rust på. Veng har noe, Vw original koster både skjorta og underbuksa, tenkte det ville bli litt rimeligere å dra over til våre kjere naboer. Setter stor pris på om noen har noen gode tips/råd! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen Golf MK3 Cabriolet eiere her som har det samme problemet som meg ? rustne kanaler? Jeg hadde satt stor pris på om noen her har så snøring på disse bilene , som vet om det går an å modifisere kanaler fra en 3 dørs verson, eller en annen VW . Jeg tenkte på å eventuelt kjøpe 2 stk kanaler pr side , for så å kappe til disse å sveise dem sammen slik at de blir en kanal som kan brukes på cabriolet versonen . Jeg klarer ikke å finne kanaler till under 5000 kr pr side til Cabrioleten, så det vill lønne seg å kjøpe 2 andre kanaler pr side å modifisere disse , de koster ikke mer en ca 1000 kr pr stk.Lurer på hvor jeg kan finne de helt konkrete målene på kanalene til cabrioleten , slik at jeg kunne sammen ligne med andre Golf kanaler å få det til å se profesjonelt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, sjekket med Veng, de har ti alt annet en caben.Er detnoen her som har snøring på om det eventuelt kan bruke for eksempel deler av kannala til en vanlig 3 dørs???:confused:

 

Hva er fabrik målene til Golf mk 3 cabriolet? er det noe sted det bgår an å få lastet ned produksjons maler/ bilder hvor alle mål står skrevet??: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme bil (men ikke samme problem), og søkte litt men fant heller ikke noe. Regner med at disse er annerledes på cab fordi de er forsterket i forhold til vanlig Golf (siden taket ikke stiver av).

Men en tanke: Kan du kappe ut dette på en god cab på høggern og sveise inn på din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er noe jeg egentlig har tenkt på, men redd får at det er mye rustne kanaler på disse biler, men jeg finner sikkert noen som er bedre en mine , får de har gjort nytta si. Tenkte ikke på at det var forsterkning i kanalene i hele tatt jeg så det var bra du nevnte det:) Heggen bil har jo mye VW Audi stående, men jeg veit ikke om jeg får lov til å skjære i bila der, men jeg kontakter dem å hører. Tusen takk for svaret Terje Rød.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg har en Golf cab 1996 mod ,som kun har 1 eier før meg og har bare gått 100 000 km, Bilen er blitt veldig angrepet av rust.

ellers veldig fin bil . Jeg har tenkt å restaurere den så godt som mulig, har startet , litt , nye skjermer foran og så har motoren fått en veldig stor service. Problemet er kanalene , de er veldig dyre, er det noen som vet om et sted der de selger rimelig karosseri deler til denne 1996 caben? Et bil demonterings stedhvor man kan få skjært ut kanaler , skjære dem ut selv??? . Finnes det noen websider i for eks Tyskland som selger kanaler, er det noen som kan skaffe meg nye til under 5000pr stk?: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.