Hadeland: Brann hos lokal forhandler

Anbefalte innlegg

blir dårlig med deler framover i hvertfall:(

et par bilder

2885406450_615014g.jpeg

brann_Gran_auto_615009e.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off.. Dette var jo ikke bra.. Kom hjem i dag og de hjemme her hadde sett røyken helt hjemme fra.. Og jeg bor jo litt unna..

Blir vel bygd opp igjen dette eller? Får iallefall håpe forsikring er i orden... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt bilder fra gran auto i kveld.

Har nok vært veldig varmt rundt bygningen.. Noen biler som stod ca 15-20 meter unna som plasten hadde smeltet på... Taket har klappet sammen.. Var nok en del nye vw-biler som gikk tapt der ja.. :(

DSC02499small.jpg

DSC02500small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere....

DSC02502small.jpg

DSC02503small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda flere...

DSC02504small.jpg

DSC02505small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og 2 siste...

DSC02508small.jpg

DSC02510small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen ikke no koselig når sånt skjer uansett... pratet så vidt med odd fredrikstad, og mulig de skal sjekke om de kan flytte inn midlertidig på synet sin plass, siden det er ledig der nå.. så tiden for vise, og det kommer nok opp til høsten.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff... dette var trist... håper dem får ordnet seg en midlertidig løsning med butikk da... Var ikke noe pent syn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tru hele driten blir rivi ned, og bygd opp igjen, kanskje enda større. Var jo ganske trangt sånn egentlig. Hadde jo "små" planer om å ha satt inn bilen denna uka som var å. Så da hadde det jo vært muligheter min hadde stått inne der. Men men, det gjorde den ikke, og takk og lov for det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen ikke no koselig når sånt skjer uansett... pratet så vidt med odd fredrikstad, og mulig de skal sjekke om de kan flytte inn midlertidig på synet sin plass, siden det er ledig der nå.. så tiden for vise, og det kommer nok opp til høsten.. :)

Står i denne linken at det allerede er leid lokaler, og de vil få opp telefon innen ett par dager.

Trur faktisk Johnsen fikser alt detta på ei tid som ingen av oss hadde kommet til å tru :)

Eller, vi får iallefal HÅPE det da :)

Edit: Selve linken er kanskje grei og ha også. Forøvrig henta fra en annen tråd på forumet her som blei stengt: http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/4800584.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

robert har sittet i møte i hele dag i oslo, snakket med han for en stund siden. og de har et par alternativer åpne og skal ta en beslutning i løpet av morran i morra, så de for begynt å stable på beina kontorer i første om gang, og kanskje også verksted litt senere i uka..

synes att vi når de kommer opp igjen kan dra igang et lite treff der, noen syns punkter på det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes att vi når de kommer opp igjen kan dra igang et lite treff der, noen syns punkter på det?

Ett treff går jo alltids ann det. Men det får bli opp til dere.

Setter de ned prisene enda mer for oss, så skal jeg trå til jeg å ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett treff går jo alltids ann det. Men det får bli opp til dere.

Setter de ned prisene enda mer for oss, så skal jeg trå til jeg å ;)

priser på hva da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

priser på hva da?

Generellt alt som er :D

Neida, men anyways, når de får bygd opp nytt, skal de sikkert ha en litt fancy åpningsdag, så det kunne jo vært en mulighet å ordna til noe mht det. Vel og merke om de vil dette da.

Ellers er det vel ikke noe krise :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Generellt alt som er :D

Neida, men anyways, når de får bygd opp nytt, skal de sikkert ha en litt fancy åpningsdag, så det kunne jo vært en mulighet å ordna til noe mht det. Vel og merke om de vil dette da.

Ellers er det vel ikke noe krise :)

det vil de nok helt sikkert ha, og de har ikke akkurat vært veldig negative i forhold til oss før, så regner ikke med att det er noe stort problem å fikse det.. men da må vi få med flere en det som var på mekonomen sist..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte de kun VW der? Så ikke noen Audi-skilt på bildene... :confused:

Triste greier uansett, spesielt for eierne av bilene som sto på verkstedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det ja, og meiner det var manglen på plass som gjorde at de ikke kunne ha Audi også!? Men dette veit Luis bedre!??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Triste greier uansett, spesielt for eierne av bilene som sto på verkstedet.

Solgte kun VW der nå ja... Var vel begge typer der før, men det ble så mye krav om at ustillingsbilene skulle ha noen visse kvadratmeter med plass og antall demobiler ute så ble ikke plass til alt.... Så da var det enten utbygging av egen audi-hall eller satse på et merke......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var et kjempeforslag jeg... : ja :

Tror nok at forhandleren setter pris på om at klubben "backer" dem litt opp etter en slik brann... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm kjipe greier. Et lite treff ved gjenåpningen er sikkert fin egenreklame for klubben innad i Møller Systemet iallefall :)

Dere som er lokale der oppe må si fra om dte blir noe salg av brannskade-deler e.l. da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallpriser på sota ruter....

Uansett utrolig trist. Fælt at livsverket til folk går opp i røyk sånn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fælt at livsverket til folk går opp i røyk sånn..

Greit at mange av de har jobba der rimelig lenge og sånne ting, men når du sier livsverk forbinder jeg det med ting som en eier selv. Er vel VW konsernet som eier hele greia der!?

Eller tar jeg veldig feil nuhh!??

Anyways, som nevnt tidligere i tråden, så regner jeg med det kommer til å skje ting rimelig kjapt nede der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel hende jeg skreiv litt feil..Men tenkte på han Johnsen, som kanskje startet hele greia her ? eller tar jeg feil ?

Uansett jævlig kjipt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel hende jeg skreiv litt feil..Men tenkte på han Johnsen, som kanskje startet hele greia her ? eller tar jeg feil ?

Uansett jævlig kjipt :(

Er ikke sikker sjøl jeg asså, derfor jeg spørte :) Å du skreiv ikke feil da ;)

Er muligens han som starta det, så blei de kanskje kjøpt opp av Møller eller noe med tida!? Gud veit, men selfølgelig er det kjedelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.