Hadeland: Brann hos lokal forhandler

Anbefalte innlegg

Er ikke sikker sjøl jeg asså, derfor jeg spørte :) Å du skreiv ikke feil da ;)

 

Er muligens han som starta det, så blei de kanskje kjøpt opp av Møller eller noe med tida!? Gud veit, men selfølgelig er det kjedelig.

 

Harald er vel bare en daglig leder der som begynte der i 2000 tror jeg... Møller konsernet eier hele butikken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harald er vel bare en daglig leder der som begynte der i 2000 tror jeg... Møller konsernet eier hele butikken...

 

Ikke fler ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fler ?

 

Haha... er nok ett par til : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: smil :

 

Satse på det ja.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går unna her og... da er hele bygget jevnet med jorden og plassen ryddet, bortsett fra en STOR haug oppbrente biler som er samlet på siden. Er nok ikke lenge før det skal bygges tenker jeg meg. Håpe det skjer snart da... service på bilen snart og er lettvint å gå tilbake til jobben bare etter og ha levert bilen :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de skal jobbe som bare det, men de kunne ikke love noe nytt bygg før om ca et års tid.. kanskje på vårparten så er de nok igang igjen. er jo endel ting som må på plass før de kan begynne å bygge, som planlegging av nytt bygg, anbudsrunder og div sånne ting.. men, nå har de fått et lite kontor på granstunet, så hvis det er noen som skal ha seg ny bil, så trenger de ikke å reise opp til moen.. :) har utstilt en passat og en golf tror jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.