Telemark: Dekkforhandlere i grenlands området?

Anbefalte innlegg

Er det noen dekkforhandlere i grenlandsområdet som kan konkurere på pris med feks. interdekk.no eller sharif?

Hvordan er prisene hos Jons dekk og felf for eksempel?

Har vi noen rabatter noe sted?

 

Skal ha meg nye Bridgestone s-03 235/35/19 og ser at prisene på interdekk har gått opp en del siden sist... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen dekkforhandlere i grenlandsområdet som kan konkurere på pris med feks. interdekk.no eller sharif?

Hvordan er prisene hos Jons dekk og felf for eksempel?

Har vi noen rabatter noe sted?

 

Skal ha meg nye Bridgestone s-03 235/35/19 og ser at prisene på interdekk har gått opp en del siden sist... : bh :

 

Tror Jon pleier å ha svært konkurransedyktige priser. Han er i allefall best på service. Super fyr å handle med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen dekkforhandlere i grenlandsområdet som kan konkurere på pris med feks. interdekk.no eller sharif?

Hvordan er prisene hos Jons dekk og felf for eksempel?

Har vi noen rabatter noe sted?

 

Skal ha meg nye Bridgestone s-03 235/35/19 og ser at prisene på interdekk har gått opp en del siden sist... : bh :

 

Ja sjekk ut http://www.jonsdekkogfelg.no du. Jon fikser garantert noen konkurransedyktige priser for deg. Du skal leite lenge etter maken til service også.... Bruk vår lokale dekkpusher du også, som fler og fler av oss andre gjør. Du vil ikke blir skuffa...

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.