2001-2005 Sharan ønskes kjøpt, mulig bytte i 2001 Transporter 2.5 TDI

Anbefalte innlegg

Er som nevnt ute etter en Sharan da 3 unger stort sett er spenn klar til å være med når pappa skal på byggebutikken, kjøre med henger, kjøpe juletre, tømme båten for utstyr for vinteren etc.. :-) Så da er en tre-seter varebil ikke lenger ideell. Ønsker en Sharan 2001-2006 med diesel og manuell. Om noen vet om noe som ikke står på finn, eller evt kjenner godt til noen av de på finn, så gi meg et hint:-)

Om noen er intr i en 2001 Transporter 2.5TDI 88hk så kan den evt inngå i en byttedeal...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å kvitte meg med min, men er jo litt småplukk på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å kvitte meg med min, men er jo litt småplukk på den.

 

Jeg skrur jo litt selv, så litt kan jeg jo tåle å måtte gjøre selv. Alt er jo avhengig av pris:-) Og så hater jeg rustarbeid, så noe grov rust liker jeg dårlig! Send meg gjerne mer info om du ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal selge min straks,2003 1.9tdi 4 motion highline, skinn/alcantara,stor navi. Hvilken prisklasse tenkte du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal selge min straks,2003 1.9tdi 4 motion highline, skinn/alcantara,stor navi. Hvilken prisklasse tenkte du?

 

Har fulgt litt med på disse bilene en stund, og ser at prisene varierer veldig.. Det må nevnes at dette skal være bil nr to (kjører 2013 Sharan som bil nr 1), så er ikke så opptatt av utstyr etc da den hovedsaklig vil bli brukt til kjøring på fotball, turn, skule, barnehage + div hengerkjøring etc ifbm med alle byggeprosjektene mine:-)

Så om du er intr i å komme med et forslag så vurderer jeg det derifra. Har egentlig ikke noe tidsfrist på dette, men ser at minsta på 1 år er klar med skorne sine hver gang jeg skal en tur på byggebutikken (guttungen på 4 kaller de fleste mannfolkbutikker for det :-) ), og da er Transporteren ikke lenger ideell når det er 3 barn i huset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrur jo litt selv, så litt kan jeg jo tåle å måtte gjøre selv. Alt er jo avhengig av pris:-) Og så hater jeg rustarbeid, så noe grov rust liker jeg dårlig! Send meg gjerne mer info om du ønsker.

 

Det er bra. Hadde hvert best om du kom og så på bilen, men du er vel ikke på østlandet med det første? Den går billig, men er jo småplukk og div rust. Gått 240k, er 05 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.