Etterkontroll eu. Behjelpelig plass?

Anbefalte innlegg

hei!

 

Har to punkt gjenstående på etterkontrollen til golfen. Endeleddet på venstre side (bytta til nytt nå) og slank i justerbare camberstag bak. Problemet er at staga er uniballs så de vil jo ha litt slark uansett hva jeg gjør. Spørsmålet er da om noen vet om et sted der de forstår seg på sånt? Var så dum at jeg tok kontrollen på NAF og der var det ikke noe forståelse for sånt :/

 

Tar gjerne i mot tips her eller på pm. Hadde vært greit å slippe et bytte til originale stag i romjula!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo ta etterkontrollen hvor du vil, og si du har strammet, og se hva som skjer. Men så vidt det er meg kjent så skal det ikke være merkbar slakk i uniballs...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slakken blir vel at staget kan vris litt frem og tilbake, noe som er uten betydning for funksjonen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt opp nye polyender for å unngå fremtidige problemer ved kontroll. Men frakt fra USA tar tid og de er jo egentlig fine...

1. Januar havner bilen på den berømte klippelista, noe jeg helst vil unngå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt opp nye polyender for å unngå fremtidige problemer ved kontroll. Men frakt fra USA tar tid og de er jo egentlig fine...

1. Januar havner bilen på den berømte klippelista, noe jeg helst vil unngå :)

 

Hei

 

Ingen ting i veien med å være på den lista... jeg har gjennom årenes løp vert vitner til et stadig strengere regime for disse kontrollene samt at jeg til en hver tid har eid en to, tre, fire, fem, seks biler som skal ha sine EU-kontroller i tid å utide og da hender det rett som det er at en av de havner på denne lista en liten periode..: bh :

 

Men siden jeg aldri havner på inntektstopplista, resultat lister i forbindelse med div idrettsutøvelse, svartelista til banken, prioritetslister, lister over mulige terrorister, voldsutdøverlister, listen over god kirkegjenger eller andre lister så er det greit å stå der.... da føler man en form for tilstedeværelse i samfunnet...

 

Ha en God Jul og lykke til med etterkontrollen og unngåelse fra å havne på den omtalte lista : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Takk for det! Er ikke lista i seg selv, men det at jeg skal til Stavanger som gjør at jeg helst vil unngå det. Kjedelig hvis man skulle blitt stoppa på vei hjem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.