Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Ønsker å kjøpe ein Audi 90 Quattro med 2,3 liters 20V motor. 170HK versjon. (Motorkode 7A).

Må vera i grei tilstand. Eu-godkjent. Uten større feil og mangler.

 

(2,3L 10V kan og være av interrese)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10658766_10152251051877261_7003316867541008278_o.jpg

Ja kost oppsumert er det en EU godkjent (skikkelig godkjent ikke kompis godkjent) 90 7A på skilter med litt godsaker. Det blir også nå iløpet av jula montert skrudd halvbur i bilen (skrudd halvbur er også godkjent). Jeg stiller med denne på vintertreffet så det er mulig å både se og eventuelt prøve den der ved interesse. Siden bilen er avgårde nå for montering av bur får jeg ikke tatt andre bilder enn det jeg har på hiddenn og det jeg har la øverst her er det siste bildet jeg har liggende av bilen. Utseende messig synes det at bilen er fra 1989 da jeg har konsentrert meg mere om det tekniske på bilen. Litt overflate rust på alle 4 hjulbuer men ingen hull. Ellers ser den grei ut (trenger virkelig en polering da). Teknisk er den ok og jeg bruker treffene jeg er på til å kjøre den og ikke skru ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor jeg monterte skrudd bur ;) Da er det bare å skru ut igjen. Trenger ikke lakkes om. Trenger bare en skikkelig polering. Men for all del. Jeg skal ikke tvinge på deg bilen min hehe. Du spurte om bil til salgs og jeg svarte. Dette er en grei bil som er EU ok uten større feil og mangler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre som har? :)

 

Får ikke sendt deg pm av en eller annen grunn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke sendt deg pm av en eller annen grunn:)

 

Prøv igjen nå :P Hadde problem med at VACN ikkje hadde registrert betaling av medlemskontigent. Er fiksa nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre som har 2,3 20V stående? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.