Anbefalte innlegg

på utkikk etter en bukk. sakseløfter eller 2 søyler.

må være i bra bruksstand.

 

IKKE istobal

 

østlandet eller sørlandet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i annonsen din her står det /BUD på finn står det ønsker ikke pruting : rolleyes

 

er brodern som skal ha så må snakke litt fram og tilbake med han. men bilder av den akutelle bukken hadde jo vært greit og om den er demontert eller om den kan prøves. vet du høyden på bukken altså høyden på toppen av stolpene. og er det kun den som ligger på gulvet som går mellom bukkene? ikke noe greier i toppen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å annonsere på finn siste året?. Kommer haugevis med "oppkjøpere" som byr under halvpris av annonsert pris, derfor står det slik på finn ;)

 

Har ikke fått lagt ut bilde av min bukk, nå er det en som kommer kl 19 så får vi se hva det blir til med han.

Er kun bunnramme ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe har 60 annonser på finn så vet hvordan det er ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen forklaring trengs ;) største driten jeg har vært borti vertfall. smarte sjefen på nissan da jeg jobbet der kjøpte bare istobal bukker. sprett nye. var tull hele tiden med de. men kostet jo ingenting da. servicemannen ga vel opp til slutt tror jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var tull med de? Nettopp kjøpt med en slik med en motor på hver side og eneste som er viktig ved montering er justeringa. Eller er det andre problemer og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en del år siden jeg har vært borti de heldigvis. husker bare at det alltid var en som sto, gjerne med en bil som ikke ville ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen forklaring trengs ;) største driten jeg har vært borti vertfall. smarte sjefen på nissan da jeg jobbet der kjøpte bare istobal bukker. sprett nye. var tull hele tiden med de. men kostet jo ingenting da. servicemannen ga vel opp til slutt tror jeg...

 

Jeg har en Istobal 4-søyler fra 2007, hatt den ett års tid uten noe tull, virker solid nok på meg... Meeen nå er nå bare jeg platearbeider og industrimekaniker, så har ikke så mye greie på sånt :)

 

Edit: hvis du bare er vant med Istobal, hvordan vet du da hvor bra de andre er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har skrudd bil i snart 20år så har en viss peiling.. ;) kun da jeg jobbet på nissan sjefen var litt spesiel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei skal bare brukes i en garasje så svir ikke av 25.000 ser det ligger en svært kurrante sakseløftere på finn til godt under 10

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom å kjøpe brukt løftebukk, når brukt ligger på 15-20 000,- så ble det en ny til 25 pluss bamsemoms. Bruker den selv til garasje :-) kjekt å ha noe du slipper å reparere på og fungerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos meg ble det kjøpt ny fra Nordic lift på gården så den ble utgiftsført så fin sluttsum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.