Lokallagstreff Peppes Pizza torsdag 8. januar kl. 18.30

Anbefalte innlegg

Vi starter det nye året som vanlig en uke på etterskudd, siden mange sikkert er bortreist eller har øresus og sveiseblink etter feiringen den 31.

 

Vi møtes som vanlig for uformell skravling og pizzaspising (for de som vil) på Peppes Pizza i Tønsberg, og starter k. 18.30 så folk rekker innom Biltema, frisør, kirurg, symaskinutleie, hatteforretning eller hva-nå-enn.

 

Har du fått noe fint til jul, nytt barn/far/hund/turbo el.l, så kan du jo skryte litt om det. Eller bare sitte helt stille.

 

Jeg prøver som vanlig å ta med skiltplater og klistremerker.

 

Håper å se mange nye og gamle medlemmer på årets første treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig er tiden med ribbe, medister, pinnekjøtt, lutefisk og kalkun omme! Endelig er det på tide med rund mat! :glad:

Endelig er ukene, dagene, timene og sekundene med familien omme! Endelig er det på tide med venner og bilprat! : vinke :

Endelig er 2014 omme! Endelig kan vi skikkelig ta fatt i 2015! : rock :

 

Gleder meg til å se en hel haug (???) bilfolk torsdag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er stor fare for at vi kommer. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker nokk opp;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off, tror ikke jeg orker no mat helt enda... Ich bin sehr Speck Speck! : grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pah.. Du må døtte innpå noe du også! :P

 

Rund mat om 8 timer! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra oppmøte, vi ble vel åtte medlemmer inkludert følger, og ett 'prospect'. Håper vi ikke skremte Marius så han ikke melder seg inn! :P

Bra pizza og god prat!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.