Delekrise, haster voldsomt

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Jeg trenger hjelp med å få tak i vindusspyler pumpe til skoda octavian min. Jeg er på ferie og bil står i Brumunddal ut spyler og turen på ny året går til stavanger. Alt er stengt i dag og jeg trenger ny spyler pumpe. Den ser slik ut: http://www.bsbildeler.no/Spylerpumpe-vindusspyler-P18055.aspx

 

Pumpe fra følgende biler passer: AUDI A1, A3, A4, A6, Q5, Q7, BMW 3-SERIE [E36], Z3 [206/246], MERCEDES-BENZ A-KLASS [W168, W169], B-KLASS [W245], C-KLASS [W204], C-KLASS T-Model [s204], E-KLASS [s210], VANEO [414], MINI MINI, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, AROSA, EXEO ST, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA V, IBIZA SPORTCOUPE V, IBIZA ST V, INCA, LEON, TOLEDO III, SKODA FABIA, OCTAVIA, ROOMSTER, ROOMSTER Praktik, SUPERB, YETI, SMART FORTWO, VW BORA, CADDY II, CADDY III, FOX, GOLF, GOLF IV, GOLF V, GOLF VI, LUPO, MULTIVAN V, PASSAT, POLO, SCIROCCO, SHARAN, TIGUAN, TOUAREG, TOURAN, TRANSPORTER V

 

Har du så send sms til 95277391.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka på den jeg har, men det var til eldre type kontakt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke mekke "overgangsledingsnett" sålenge selve pumpen passer da Pål? Nødfix?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.