Noen i nærheten av Vestfold som kan slette "slitte bremser" feil på Passat 3bg?

Anbefalte innlegg

Noen i nærheten av vestfold som har VAGCOM og kan slette lampen om bremser som må byttes? Har byttet skiver og klosser forran, men lampa lyser fortsatt.. HASTER LITT:)

 

På forhånd takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig at det bare er dårlig kontakt/irr i stikkeren på ene eller begge sidene. Varselet på min forsvant etter å ha bytta klosser, men kom tilbake av og til. Dette ble helt borte etter å ha rensa kontaktene (på bilen) og har ikke sett eller hørt noe siden:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså? Så det skal gå bort av seg selv altså? ja, da får jeg prøve å gjøre reint kontaktene igjen da! :)

Takk for svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjapp test kan være at du "kortslutter" stikkene foran med f.eks en ledningsstump. Da skal varselet ikke dukke opp når du slår på tenningen/starter bilen. Slitasjevarselen er såpass enkel at den måler brudd, når klossen blir såpass slitt så sliter du av ledningen som er støpt inn i klossen og du får et varsel.

 

Si ifra om du kommer imorgen så jeg får tatt med pc'n, gjør normalt sett ikke det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke sa ifra. Var ikke innpå her idag, og fikk desverre ikke muligheten til og møte opp! Håper dere hadde det hyggelig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.