Anbefalte innlegg

Hei.

Må flytte golfen fra der den står nå grunnet opppussing av garasjen så trenger et nytt sted hvor jeg kan fikse opp mitt golf 4 prosjekt.

Må kunne sveise i lokale. Noen som vet om eller har selv ledig plass/lokale? Ønsker langtidsleie

 

Jo nærmer lillestrøm/skedsmokorset jo bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet noe Aron?

 

Er på utkikk selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet noe Aron?

 

Er på utkikk selv..

 

Jeg fant 1 plass som er egentlig bare et stort skall uten varme/innlagt vann, men jeg måtte ut fra lokalet så gikk for det(ingen flere plasser der desverre). Var å så på blandt annet chipsenter sitt gamle, og et par andre lokaler der. Men han som driver plassene der nå har jeg bare hørt negative ting om og det var noe med han jeg ikke klarte å sette fingeren på så jeg takket nei.

 

Vet om hvertfall 2 til som leter etter lokale så hvis du finner noe kan du si ifra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på den plassen tidligere, før de fikk nye eiere...og ikke hørt mye positivt etter de tok over dessverre.

 

Har lagt ut følere forskjellige steder, får håpe det dukker opp noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.