Anbefalte innlegg

Lurer på om vi skal leie gokart banen til neste møte. Dette blir da siste tirsdag i juni, da det er organisert kjøring der på onsdagene.

 

Vi må ha 10 mann som er villige til å betale 300,- for kjøringa. Vi får da 6 karter i en time.

 

Kanskje vi kunne satt opp en konkurranse med 2 førere på hvert lag, og kjørt ett 1 times løp. Altså ett mini Lemans??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om vi skal leie gokart banen til neste møte. Dette blir da siste tirsdag i juni, da det er organisert kjøring der på onsdagene.

 

Vi må ha 10 mann som er villige til å betale 300,- for kjøringa. Vi får da 6 karter i en time.

 

Kanskje vi kunne satt opp en konkurranse med 2 førere på hvert lag, og kjørt ett 1 times løp. Altså ett mini Lemans??

 

Hvis interessen er stor nok. Kjører vi ett 1 times løp med minimum 6 lag, med minimum 2 mann på hvert lag. Det blir da 500,- pr. lag (250,- pr. pers eller 200,- pr. pers ved 3 mann på laget).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis interessen er stor nok. Kjører vi ett 1 times løp med minimum 6 lag, med minimum 2 mann på hvert lag. Det blir da 500,- pr. lag (250,- pr. pers eller 200,- pr. pers ved 3 mann på laget).

er med jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og URmannen stiller opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi som jeg skjønner 3 lag. Vi må fremdeles ha minimum 3 lag til.

 

Ingen flere som er interesert???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive opp meg oxo.. Ser ikke bortifra at Kim T. Karlsen tar en tur å!

 

Og kanksje to til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke den dagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dårlig erfaring med gokartkjøring på geiteryggen, jeg er vel en av få som har greid å totalvrake en av gokartene dems :D

Mistet bremsene på langstrekka og dro rett ut i barkhaugen på enden av sletta og nesten ut på parkeringsplassen. Den var ikke kjørbar etterpå i alle fall. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke blir flere iløpete av dagen, utgår gokart kjøringa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med ett lag, samme gjør petter... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe nytt som har skjedd? Blir det noe, eller utgår dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe nytt som har skjedd? Blir det noe, eller utgår dette?

 

 

Det er desverre for få påmeldte til dette, så dette utgår. En mulighet er å ta det en fredag i steden, da er vi ikke avhengige av antall påmeldte.

 

Kommer tilbake til det snarest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn jeg ser det så har vi nå 6-7 lag da men... Du skriver litt lenger opp at vi har tre, og så sier jeg at jeg har ett, pluss at petter har ett. Og så har vel magne kanskje ett og lars...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn jeg ser det så har vi nå 6-7 lag da men... Du skriver litt lenger opp at vi har tre, og så sier jeg at jeg har ett, pluss at petter har ett. Og så har vel magne kanskje ett og lars...

 

Kanskje, og kanskje......... Faktum er at ingen har betalt inn forskudd, og jeg gidder ikke stå der som en dust hvis ikke folk dukker opp. Vi er må betale 3000,- for at de skal åpne ekstra for oss. Foreslår av vi flytter det til en fre,-lør- eller søndag, for da er det jo åpent uansett. Da trenger vi ikke være ett hvist antall, og vi trenger heller ikke betale så mye. Koster normalt 120,- for 10 minutter eller 500,- for en time. Vi slipper da også å ta forskuddsbetaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje, og kanskje......... Faktum er at ingen har betalt inn forskudd, og jeg gidder ikke stå der som en dust hvis ikke folk dukker opp. Vi er må betale 3000,- for at de skal åpne ekstra for oss. Foreslår av vi flytter det til en fre,-lør- eller søndag, for da er det jo åpent uansett. Da trenger vi ikke være ett hvist antall, og vi trenger heller ikke betale så mye. Koster normalt 120,- for 10 minutter eller 500,- for en time. Vi slipper da også å ta forskuddsbetaling.

Okei, har forståelse for dette, og er egentlig enig! Har forresten aldri sett at det har stått noe sted om at vi måtte forskuddsbetale nå, men det har kanskje gått pr. mail?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel møte på pizzahuset i mårra da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel møte på pizzahuset i mårra da?

 

Det er riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.