Pizzatreff med 'årsmøte' og valg, Peppes Pizza Tønsberg, 5. Februar kl. 18:30

Anbefalte innlegg

Vi ønsker igjen velkommen til lokallagstreff!

Og som vanlig i februar, blir det kjapt årsberetning og valg av representanter til lokallagsstyret.

 

Det er som vanlig noen funksjoner som skal fylles, og vi har i Vestfold valgt å ha 'altfor mange' i styret så det sannsynligvis alltid er en representert på treff eller tilstelninger. I tillegg er det da enklere å fordele det lille av arbeid på flere.

 

VACN er en frivillig klubb, men et styremedlem må allikevel forventes å gjøre litt mer enn vanlige medlemmer. Vi har også enkelte tiltak som krever litt mer innsats, men alt blir jo egentlig hva man gjør det til.

Det er en fordel, men ikke noe krav at du er kjent med lokallaget. Kan du bidra med noe spennende eller interessant som tilfører klubben noe, er det bare å melde sin interesse!

Presentér deg under, og opplys om hvilke(t) verv du stiller til valg i.

 

Styreverv:

 

Leder, ettårig: Bjørn Eirik Ødegård

På valg. Undertegnede stiller til gjenvalg.

 

Kasserer, toårig: Bjørn Eirik Ødegård

På valg. Undertegnede stiller til gjenvalg.

 

Aktivitetsansvarlig, toårig: Anne-Brit Ødegård

Ikke på valg.

 

Materialansvarlig, ettårig: Chris-William Gjestemoen Rønning

På valg.

 

Styremedlem, ettårig:

Kristoffer Johansen

Kristian Bleken

Heine Sørensen

Jan Ivar Bjørnstad Poosz

På valg.

 

Håper å se mange nye og gamle medlemmer!

 

Jeg tar som vanlig med litt klubbeffekter og kanskje en overraskelse eller to..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle på én gang, nå da.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle på én gang, nå da.. :P

 

Hehe, mangler du litt engasjement fra undersåttene?

Vel, selv om jeg må slite som Aktivitetsansvarlig enda ett år har jeg jo bestilt dette bordet på Peppes, så jeg kommer!

Jeg kommer også for å stemme på dem som vil ha min stemme (Hm, kan kjøpes for litt å bite i eller noe i koppen.... : vinke :), jeg kommer for sosialt samvær, for å fylle bordet slik at Peppes sliter litt med oss - og selvfølgelig kommer jeg for litt rund mat!

Håper også andre tar turen - valget er slett ikke kjedelig og er unnagjort før dama på Peppes klarer ta opp bestillingen! ;)

Årsberetningen kan jo være morsom om lederen velger humor-varianten i år, da...! : gb :

 

Hvem sees? :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer ikke pga. jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dratt oppover til Drevsjø for årets største og beste happening på isbane denne dagen

 

Lykke til på valg folkens : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. God tur!

Er det noen som skal oppover fredag, kan lokallagstreffet også være et bra sted å avtale ting!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer dessverre ikke, vi tar en uke på Tenerife akkurat da. ;) Skal prøve å foreslå at vi spiser pizza på torsdagen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker opp, samt + 1 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker opp, samt + 1 ;)

 

Så bra! Vi gleder oss! Sees strax! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Referat:

Salen var fylt til randen av medlemmer, og Jan Ivar og Guro var allerede på plass da aktivitetsansvarlig og leder ankom.

Årsmøtet åpnet med at storbandet spilte VACN-lokallagssangen, godt hjulpet av et gjenforent a-ha! og Nico&Vince.

Etter at Katy Perry ønsket velkommen, gikk lederen gjennom årsberetning.

Sent, men definitivt godt ankom Muhamed til stående applaus, og leder gjentok årsberetning.

Premieutdeling og takketaler ble avløst av stor bankett, hvor det ble servert alt fra elefantsnabel til hummerrogn.

 

Jadda..

 

Det var nesten sånn, men vi fem som møtte opp på Peppes, hadde det i hvert fall hyggelig!

Grunnet synkende interesse, gjør vi dessverre allikevel noen endringer i lokallaget.

 

- Vi høvler ned lokallagsstyret til fem personer.

- Lokallagstreff gjennomføres som vanlig, med månedlige pizzatreff og sommerfest/hjulebord.

NB! Av respekt for Peppes, vil vi avbestille bord dersom ingen melder seg på i forkant.

- Vi forsøker å stille med folk på TBG Stance's vårmønstring, dersom vi får det til.

- AB&BE skal uansett se LeMans 24-timers, og vil sannsynligvis invitere medlemmer til å dele gleden.

- Jeg vil si fra hvis jeg har lyst å kjøre gokart, det er kjedelig å kjøre alene..

 

 

Årsberetning 2014 VACN Vestfold

 

Tiltak:

1. 10 pizzatreff, sommerfest og hjulebord

2. 2 gokarttreff, en gang med grillings hos AB&BE

3. Vårmønstring på Kilden, med mat og fotoshoot etterpå

4. Felles kjøring til NAF glattkjøringsbane.

 

 

Økonomi: Klubbkasse inneholdt 4463,50,- pr. 01.01.2015

Eiendeler: Vi har noen t-skjorter, 60-70 skiltplater og endel jubileumseffekter. Vi har også et 3x6m telt og stor lokallagsbanner. Leder har også endel gamle utgaver av TP.

 

Styret består foreløpig av følgende:

Bjørn Eirik Ødegård

Anne-Brit Ødegård

Chris-William Gjestemoen Rønning

Kristian Bleken

Jan Ivar Bjørnstad Poosz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.