Ytterringer til Rial Imola 18" - hvor kan dette oppdrives?

Anbefalte innlegg

Selvforklarende topic, så bare å skyte løs med svar:)

 

Bilde av nevnte felger:

IMG_3615_zps2a9b39c6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iclair har til Rial, men der står det at de skal ha 35 bolter, mens Imola har 25 bolter. Custom tilbyr de også, så kanskje det er veien å gå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar av Iclair at de ikke hadde, og har da spurt etter custom uten å ha fått svar enda. Frode G tipset meg om Tunershop, men også der er det bare til 35 bolter - har også sendt en mail dit med forespørsel.

 

Hvem andre tar å lager custom i Europa? Rotiform er uaktuelt, og ikke veit jeg om de gjør dette lenger heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av nyskjerrighet, hvorfor er ikke Rotiform et alternativ? Lang leveringstid ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang leveringstid, ofte dyr frakt fra Statene og hørt mye blandet om de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen? Og noen som har erfaring med custom ytterringer og priser på dette? Gjerne hos Rotifom, hvis det blir så jeg må ty til de. Ikke at jeg har kjøpt felgene enda, men er vesentlig om jeg skal kjøpe de at jeg får breiere ytterringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med Felgenfuchs eller Tramont om custom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, kun Iclair og Tunershop. Sistnevnte ga meg et skjema med mål jeg kunne fylle ut for å se om de kunne levere, så kanskje håp der. Skal sjekke ut de du sier.

 

En av de du kjøpte dine custom ytterringer og tønner av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte vel Oz ringer fra iclair eller Felgenfuchs. Tror ringene mine er produsert av Tramont. Kjøpte de av concept-Wheels.be. Tramont lager jo ringer for ombygging av BBS-reps til 2-delte også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.