Anbefalte innlegg

1989 model Golf Rallye selges

 

Må desverre selge rallyen på grunn av nybilkjøp og alt for mange prosjekt på ein gang. Dette er ein tøff bil som ser veldig bra ut med kombinasjon av farge, interiør, felger og utsende. I både mitt og forige eigers eige har bilen stått lagra inne. Eg har dessverre ikkje fått tid til å utføre planane eg hadde for bilen, men eg håpa at ein ny eigar kan få gleden av å fullføre og bruke bilen istedenfor at den skal stå her.

 

Her er gamle salgstråden på bilen:

http://forum.vacn.no/showthread.php?191568-Rallyegolf-VR6-vurderes-solgt-til-riktig-pris-%28VR6-KW-var-3-9x16-og-R32-skinnint-%29

 

Her er prosjekt tråd på bilen:

http://forum.vacn.no/showthread.php?110976-Rallye-VR6-MariEdition&highlight=mariedition

 

Karosseri:

 

Lakkert kvit i 2009. Står audi takluke med vipp som tar seg veldig godt ut på bilen. Bakre skøyt på kanalene er sveist og lakkert, antenne på taket er fjerna. Åpner, bakrute visker/spyler og emblem på bakluka er fjerna. Sentrert bonrath visker forran.

 

Motor:

 

No står det ein 2,8 VR6 motor i bilen med samco slanger, neuspeed pluggledninga og K&N filter. Det følger med ein G60 (PG) motor med ledningsnett.

 

Understell:

 

S2 bremsecaliptera framme, orginale bak. Omtrent ubrukte KW variant 2 coilovers følger med. Det står Keskin KT4 16x9 felger med omtrent ubrukte 215/40 R16 dekk.

 

Interiør:

 

Strøkne Golf MK4 R32 stoler står i bilen. Dashbord og interiør er litt ukomplett for øyeblikket, men det som manglar følger med, kan også gjere interiøret komplett om det skulle være ønskelig.

 

Negativt:

 

Rust i golvet, eg hadde plana om å fikse dette. Men desverre har det ikkje blitt tid til overs sida eg har hatt ein del andre prosjekt på gang.

 

Ting som følger med bilen:

- G60(PG) motor med ledningsnett.

- G60 syncro girkasse.

- Rallye travers.

- Ekstra bakrute med hull til vinge.

- Vinge lakkert i samme farge som bilen.

Har masse andre deler til rallye liggandes, so om nåke trengs kan det følge med mot tillegg i prisen.

 

Bilen står i Askvoll/Førde i Sogn og Fjordane.

Setter prisen til 75 000,- , men prisen kan diskuterast ved hurtig avgjørelse. Kan vurdere innbytte, då helst passat G60 eller VR6, GTI 16V, Corrado VR6 eller Golf VR6. Eg kan kontaktast på tlf.: 46651188 eller e-post: erlendvie@hotmail.com. Berre å ta kontakt om det er spørsmål eller for meir info :) Sikkert nåke eg har glømt her, men skal oppdatere tråden etterkvert :)

 

Har ikkje så mange gode bilder av bilen på hand no, men skal få tatt nåken nye og laste opp fortløpande.

 

Mvh.

Erlend Vie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som stakk av med denne ja! :) Har du den røde og grønne enda? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, de va nok de ja jess, de har samla seg opp litt her med tida

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må legge ut masse bilder i trådene dine :) Skal ikke spamme mer her nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vurdere innbytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ille er rusta i gulvet? har vel ikke mulighet og få tatt litt flere bilder av bil og rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Eg kan ta opp gulvmatte og få tatt litt bilder imåra og legge ut, so får du vurdere saken sjøl:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt til nåken bilde av rusta, og som vist på bilde er verst på førersida framme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter prisen ned til 75 000,-. Kan som sagt vurdere innbytte som delbetaling(16v gti helst).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men har du solgt den grønne 16V du kjøpte med meg? Jeg har jo en rød 2.0 16V stående :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vart plukka heilt fullstendig i dela, karosseriet vart desverre sendt på dynga(nåke eg angra fælt på) då de kom 3 rallye golfa i garasjen istedenfor som tok opp plassen. hehe, ja vil helst ha ein orginal som mulig :) Er du ute etter rallye igjen allerede? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøva å la være :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøva å la være :P

 

Heheh, hadde ein berre hatt plass, tid og penger til alt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva må til for å få skilt? Bytte i vannscooter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skifte til g60 motor:) hadde plana om å gjere dette å få den eu godkjent, men har hatt veldig mykje andre ting å styrt med. Pm sendt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikkje an å få bilen godkjent med vr6 motor ? Er jo ikke mange hk mer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De går nok an, men nøyaktig kordan er eg usikker på, men er redd de kan være ein del papirarbeid. Vr6 motoren står ute av bilen no, og det er klart til å sette nedi g60 maskin igjen :-)

 

 

 

 

Kan ta passat g60 eller vr6, gti 16v, golf vr6 eller corrado vr6 i innbytte som delbetaling:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump :) kan og ta Yamaha R1 98-01 som delbetaling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du må prøve deg på utlandet du også`? Kan bytte likt i min røde mk2 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipset om bilen din på ein internasjonal Rallye side på face. Er en der som sier han skal kontakte deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skulle prøvd de :) hehe, ja skulle vel helst fått vekk bilen, har litt for mykje ståande :) ååja, kjempegreier de, takk skal du ha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bilen solgt ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.