Stavanger: Haugesund treff 11-12 juni

Anbefalte innlegg

Noen herfra som har tenkt seg oppover?

(på dette her?)

 

Jeg tar iallefall tenkt å ta turen oppover sammen med fruen. Reiser opp på lørdags morning. Hytte er bestilt : ja : så ingen kald sovepose i telt denne helegen->bare kald øl :venner:

 

Stiller med det nye fine lokallagsbanneret vårt, håpte det var da flere som ville bli med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra med dere så mange som mulig! dere må ha bedre oppmøte enn det var på Superstreet treffet sist dere var oppe hos oss! det må dere vel klare? legger meg nok på ei hytte jeg også, ellers så klarer jeg nok ikke å komme meg opp på søndagen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikke mulighet da, jeg må cvære hjemme å gjøre ferdig bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden innkvarteringen er fra kl 10-13 ser jeg snitt til å : sove : litt frampå lørdagsmorningen og mer opplagt til kvelden :venner: Ha avreise ifra Sandnes/Kvadrat kl 10.00 og ta ferja kl 10.40. og estimert ankomst 12.00 på campingen. Det betyr de som vil bli med den ferja jeg skal ta kan møte opp på kvadrat presis kl 10.00 eller på Esso'n i Tjendsvollkrysset kl 10.10. Men noen kolonekjøring blir det ikke. Det bare funker ikke for stavangerlokallag tongue.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen da, nå må dere bli med Hans Petter oppover! Morten C. kommer du over med Mk3'en eller? så kunne vi tatt en liten photoshoot nå som jeg har fått orden på fronten på min mk3 : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e nok nogen som tar turen opp på søndagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar KANSJE turen opp på søndagen, hvis økonomien strekker til (fikk en saftig bot på hjemturen ifra Våler..... :rolleye: ).

 

Håper jeg får det til! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille på søndagen eg og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut, men det hadde vært hyggelig om flere av dere hadde komt på søndagen, kan jo ikke gå glipp av grillig og pils! (tord nevnte om at han skulle prøve seg på karaoke : eek : ) men tror nå det kommer til å bli en sosial kveld, har selv lagt meg inn på hytte selv om jeg bor ett kvarters biltur unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å reise opp på søndagen, tipper det blir 9.40 ferjen!! Var innom treffet på kvadrat på søndag... håper det blir en go gjeng opp i helgå : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må dere ikke "feige ut" og bare komme opp på søndagen. Det er jo noe av gillingen og øl på lørdagskvelden som er noe av sjarmen da. Tenkt når dere streser med å rekke ferja på søndagen kan jeg : sove : ut :full: og stå opp mye seinere enn dere. Hyttene ligger jo der utstillingen skal være.

 

ps : haha : dere som kjører dagtur til våler-> mye kortere ned på lørdagskvelden hvis det skulle bygynne å regne da, Det fins jo hytter der, så telt utgår : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen da, nå må dere bli med Hans Petter oppover! Morten C. kommer du over med Mk3'en eller? så kunne vi tatt en liten photoshoot nå som jeg har fått orden på fronten på min mk3 : ja :

 

Skulle veldig gjerne vært med på dette treffet, men fredag 11/6 er skal jeg i Oslo Spektrum for å se bl.a. Nightwish, og lørdag er jeg ufrivillig påmeldt i en bursdag på kvelden :(

 

I tilleg går jeg glipp av den årlige blåturen med jobben, samt at Raske Menn spiller revy her i byen den helgen. Surt at alt skulle skje på samme helg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Assss....Prioriteringer kaller man det : smil :: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Assss....Prioriteringer kaller man det : smil :: rolleyes

 

I know, men når fly, hotell og konsertbilletter allerede er bestillt og betalt, og svar på invitasjonen er sendt måneder før dette treffet var påtenkt så er det lite jeg kan gjøre :(

 

Dessuten snakker vi Nightwish her.... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten snakker vi Nightwish her.... : rock :

 

Psjjj...Nightwish??? Eg va på WIG WAM med ongane igår. YEAH!!!! RÅKK AND ROOOOOLLLLLLLL!!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt offtopic her men, Wig Wam skal jeg se i Skånevik i månedskiftet, der spiller og Europe + mye annet bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm???? Ingen som tør å være borte fra sin mamma kun for en natt?

Tøff er mann og fort skal man kjøre : haha : men sove borte fra sin mamma tør man ikke : dum :

 

Ja,ja får reise opp aleina jeg. Så får man ikke klage på at det ikke skjer noe iallefall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg reise på Lørdagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gb ::klapp: jippi, flere som blir med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha hørt at en stk Munthe også kommer oppover på lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha hørt at en stk Munthe også kommer oppover på lørdag?

 

He he ja kan stemme at 1stk Munthe stiller :P

 

Reiser fra Hjelmeland jeg, må jo hjem å hente delebilen min som den kalles he... Skal sikkert reise i morgen faktisk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.