Anbefalte innlegg

Jobber med å planlegge bytting av motor på min Polo, 6N. Byttet det meste av deler på den allerede og kjedelig med fullt motorhavari, men for sta til å gi meg, og begynner å bli glad i den gamle sliteren ;-) Skal i tillegg bli interessant og lærerik opplevelse å bytte motor.

 

Men er det noen som har elefant? Er jo ikke akkurat hver uke man trenger elefant, og hvis noen har en elefant liggende, og som de ikke bruker, hadde det vært flott om jeg kunne få låne den/leie den billig :-) Leie fortrinnsvis i gjenytelse, for eksempel om du trenger hjelp en kveld med mekking/bruk for en håndtlanger. Blir i mars en gang. Må planlegge litt i forhold til ledig tid på bukk. Vil trenge den maks en uke. Tenker å ordne motorbyttet på 3 dager. En dag ut, en dag på å bytte om girkasse, ny clutch, registerreim, vannpumpe, osv., og en dag til å sette den inn igjen. Men beregner en uke, om uforutsette ting dukker opp, som det har en tendens til å gjøre når man mekker. Tar som regel lengre tid enn man tenker.

WP_20141107_21_08_28_Pro.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ordens skyld, om noen lurte, jeg kommer naturligvis og henter elefanten og leverer den tilbake igjen :-). Trass fullt motorhavari får jeg lånt bil til å hente den og levere den tilbake, og har stor henger. Det kan kanskje være noe hva gjelder gjenytelse. Diger henger som jeg kan ta med meg mange skitne bildeler i og kaste, om noen med elefant skulle ha bruk for det. Videre trenger jeg tverrbjelke til elefanten, som vist på bilde. WP_20140313_15_51_26_Pro.jpg

Nummeret mitt er: 922 05 585. Blir som sagt aktuelt i mars/april, når den verste kulden har gitt seg, men flott med tilbakemelding allerede nå :-)

tverrbjelke elefant.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.