10 Pin hovedlys bryter Mk2 191 941 531 L

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har prøvd å lete å lete, men finner ikke denne bryteren noen sted på nett : mad :

 

Må ha samme delenummer, altså; 191 941 531L på grunn av stillingen til den lille vinkelen som er på baksiden på bryteren.

 

-Magnus J. Lie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay ligger det en del nye brytere til grei pris. Holder du deg til Febi eller Meyhle produsenter får du bra kvalitet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lett, men treffer ikke noe med dette delenummeret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vinkelen er på alle 10pins. Jeg brukte ditt delenr på ebay og fikk opp bare 8pins. Søk på det her 191 941 531L 10pin og da kommer det opp flere. Der ser man vinkelen på flere av dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg møller var det to forskjellige delenummer på de to(?) forskjellige vinkler på disse bryterene. Delenummeret står på bryteren jeg har nå. Får prøve å bestille en så får jeg se hva jeg får tror jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en pose i verkstedet med flere 10pin brytere. Kan sjekke det opp i løpet av uka hva de har av nr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert konge om du kunne ha sjekka ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.