#1 Skrevet Februar 9, 2015 Kikker etter motor til einseren min. Trenger ikke være i super stand siden den skal i biter, men fungerende er jo alltid best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2015 Har en 9A (2.0) 16v med mc gassere liggende delvis i deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2015 9a det er den som blant annet står i corrado det . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2015 (endret) Hvordan er den i forhold til en abf motor? Er ikke det samme motor egentlig? Forskjeller? Edit: Ettersom det jeg kan lese rundt forbi er dette en del dårligere motor enn abf, men er kanskje en motor å ha i bilen til turbomotoren blir klar. Hans, gjerne send meg en pm med hvor komplett den er og pris du tenker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2015 9a er jo ikke noen dårlig motor. Er vel omtrent som PL, men 2,0 som ABF, men 16 mm lavere enn ABF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2015 Hvordan vil denne motoren oppføre seg med turbo i forhold til en ABF da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2015 Litt mindre glad i høye (7200+rpm) en abf pga råde vinkel er større 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2015 abf har vel også integrert 60-2 hjul på veiva. noe som kan være fint om man går hiddensprut veien en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2015 Og abf er vell og elektronisk innsprøytning, mens 9A er k-jet? Siden jeg kommer til å gå hiddensprut med en gang så hadde det det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2015 1400kr for ettermontert OEM Polo 60-2 fra Hansenmotorsport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 12, 2015 har en 16v kr motor stående som jeg kunne tenkt meg å bli kvitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2015 Pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 2, 2015 Bumper denne litt. Fortsatt på leit etter motor. Kan være intr i bare topp også hvis noen har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 2, 2015 Billigste løsning på sikt står utfor lokalet våres det er jo nesten ett kupp er du litt nevenyttig klarer du spleise sammen ledningsnettet sånn du slipper å bruke hiddensprut med det første. 8000kr og husk du får igjen 3000 hos huggeren i tillegg til det du kan selge deler for. Bare turboen er verd 5000kr motoren er kjørt 180k km 250hk er ingen problem på dette oppsettet mer er skummelt uten å bytte råder Sorry for offtopicen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 2, 2015 Billigste løsning på sikt står utfor lokalet våres det er jo nesten ett kupp er du litt nevenyttig klarer du spleise sammen ledningsnettet sånn du slipper å bruke hiddensprut med det første.8000kr og husk du får igjen 3000 hos huggeren i tillegg til det du kan selge deler for. Bare turboen er verd 5000kr motoren er kjørt 180k km 250hk er ingen problem på dette oppsettet mer er skummelt uten å bytte råder Sorry for offtopicen:p Hehe, den er jo på vei vekk nå? Har sett på spleising og det virker ikke så voldsomt vanskelig nei. Klarer bare ikke slå vekk 16v motoren fra tankene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 28, 2015 Har en komplett ACE topp fra 80 Competition,til salgs. Kan også selges ferdig overhalt med nye styringer og tetninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 28, 2015 Har en komplett ACE topp fra 80 Competition,til salgs. Kan også selges ferdig overhalt med nye styringer og tetninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 30, 2015 Hvordan er den mtp bolt on på kr bunndel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 30, 2015 Hvordan er den mtp bolt on på kr bunndel? Bolter rett på blokk den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 7, 2016 Er denne av interesse? En kompis som har den. Har vert med å kjørt med denne motoren. Rå lyd og går godt:) http://www.finn.no/65225492 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 8, 2016 Jeg har kanskje en KR motor til overs. Hva gir du? Skal du kjøre K-Jet, gassere eller sprut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 8, 2016 Er denne av interesse? En kompis som har den. Har vert med å kjørt med denne motoren. Rå lyd og går godt:) http://www.finn.no/65225492 Hadde vært topp, men utfor budsjett nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 8, 2016 Jeg har kanskje en KR motor til overs. Hva gir du?Skal du kjøre K-Jet, gassere eller sprut? Sprut. Send litt mer info på pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...