Anbefalte innlegg

Har begynt å se meg rundt etter ny bil, og da er S2 sedan blitt en het kandidat. Bilen må være tatt godt vare på og helst ha "lav" km stand. Det viktigste er at servicer og rep. er utført jevnlig, og at karrosseriet er helt og pent. Skinn eller stoff er ikke så nøye, men interiøret må være helt og pent. En originalbil er å foretrekke.

 

Vet det er som å lete etter nåla i høystakken, men hvis det er noen som har eller vet om noen, så ta kontakt.

 

mvh Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 sedan er koslige biler ja, du ville trivest i en slik Anders ;)

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?134388-S2-sedan-Hvor-mange-i-Norge

Regner med at du har sett denne tråden jeg startet da jeg hadde min? Her har du i allefall "lista" med de fleste her til lands.

Jeg fant min ved å søke opp et skiltnr jeg fant på nett, så bare begynne letingen ;)

 

 

Ole Kristian

 

Takk, takk, ja har sett på den flere ganger. Det er vel igrunn sånn jeg har fått kloa i de gamle bilene mine også;) Men å finne et "uskrudd", originalt og velholdt eksemplar, tror jeg blir vrient. Mulig at jeg ser mot Tyskland og Sveits hvis det blir aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den røde S2 sedanen til Truls Andersen er til salgs :)

 

http://www.finn.no/55288448

 

Har fått den med meg, ja. Ikke helt det jeg ser etter Tom, men takk for tipset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått den med meg, ja. Ikke helt det jeg ser etter Tom, men takk for tipset.

Hehe, den er grei ;) Du ønsker da en helt org. Bil med fult servicehefte da med andre ord? [emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig er det å foretrekke, men vet det er vanskelig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig er det å foretrekke, men vet det er vanskelig;)

Hehe, ja, i Norge tviler jeg på at du finner [emoji14] ypperlig å finne en i sveits da elns som sikkert er HELT rustfri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg får se. Har ikke noe hast, mulig jeg kjøper en A3 SB mens jeg ser meg om etter S2:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Coupè ble importert fra Sveits og hit i 2007, den er IKKE rustfri hvertfall...

Den røde til Truls er da ikke langt unna original, andre felger og RS2 deler er da vell ikke feil? Det kan uansett settes tilbake til originalt ganske enkelt hvis ønskelig.

I Norge er det så mange av de 306 sedanene at jeg tror nesten du får de billigere her enn i utlandet når du legger på moms, engangsavgift og frakt osv enn fra utlandet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Coupè ble importert fra Sveits og hit i 2007, den er IKKE rustfri hvertfall...

Den røde til Truls er da ikke langt unna original, andre felger og RS2 deler er da vell ikke feil? Det kan uansett settes tilbake til originalt ganske enkelt hvis ønskelig.

I Norge er det så mange av de 306 sedanene at jeg tror nesten du får de billigere her enn i utlandet når du legger på moms, engangsavgift og frakt osv enn fra utlandet.

 

Mulig Truls sin ikke er langt unna original, men den er ikke original nok for meg;) Uansett må bilen jeg ser etter være fulgt opp med servicer og vedlikehold fremfor å ha bytta fangere og trimma motor etc.. Vet jeg er sær, men har et håp om å finne etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig Truls sin ikke er langt unna original, men den er ikke original nok for meg;) Uansett må bilen jeg ser etter være fulgt opp med servicer og vedlikehold fremfor å ha bytta fangere og trimma motor etc.. Vet jeg er sær, men har et håp om å finne etterhvert.

Skulle fått kjøpt min du da om den var til salgs. Fult servicehefte [emoji14] men da igjen blir vell ikke den nokk org. [emoji14] I og med jeg har powerflex i hele understellet og H råder i motor [emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle fått kjøpt min du da om den var til salgs. Fult servicehefte [emoji14] men da igjen blir vell ikke den nokk org. [emoji14] I og med jeg har powerflex i hele understellet og H råder i motor [emoji14]

 

Ikke noe fan av blått interiør på S2;) Hvit er vel heller ikke favorittfargen min på S2. Nå er det vel ikke kun foringer og H råder du bytter heller da. En velholdt originalbil er og blir det beste utgangspunktet uansett for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.