#1 Skrevet Februar 12, 2015 Hei alle Førstkommende tirsdag er det lokallags treff igjen. Vi samles på den vanlige plassen under danmarksplass kl 19 Hvis vi kler oss etter været trenger det ikke være så kaldt 😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2015 Kjempe eg er klar Eg tar med meg ein termos med litt kaffi, kansje andre vil og ? PS har og skiltrammer og merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2015 Skal prøve å fått tatt turen 😃 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2015 Tror jeg tar med kaffikoppen og møter opp. Men hvor er "under Danmarksplass 19" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2015 (endret) Kjør mot byn gjennom Danmsrksplass sving av ner til mølledalsveien Hold venstre i rundingen Ta av mot Solheimsviken Og itte ca 60m du vil sjå ein parkering under vegen [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2015 Eg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2015 Kommer om eg husker det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2015 Jeg kommer også Trenger skiltramme til bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2015 Kommer vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 13, 2015 Kommer om jeg er barnefri. Trenger noen plater og klistremerke. Noen som har vagcom tilgjengelig og tar det med? Skulle fått sjekket opp airbag lys :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 13, 2015 Ta med knifeless Steffen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2015 Jøsses med slikt oppmøte må jeg gjerne ta den lange turen for å hilse på... Skal se om vi ikke kan komme en gjeng fra øyene også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 13, 2015 Tar med vagcom jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 14, 2015 Kommer trenger en skiltramme.. Ole-Jørgen; Tar du med VAG-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 14, 2015 håper å få tatt turen jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 14, 2015 Jeg tar med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 15, 2015 Tror jeg tar turen innover jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 15, 2015 Sku hatt noen skiltrammer på ny bilen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 15, 2015 Da fiksa me Camilla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 15, 2015 Tar meg ein tur eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 16, 2015 Jeg og kommer Trenger skiltrammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 16, 2015 Tar meg en tur jeg også [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 16, 2015 Tar du med kake og Ole Jørgen? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 16, 2015 Eg stemmer for at ole Jørgen tar med kake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 16, 2015 Kommer en tur jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...