Lokallagstreff tirsdag 17 februar 2015

Anbefalte innlegg

Hvis alle som sier de kommer tar turen, tror eg det må bli ny rekord? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle som sier de kommer tar turen, tror eg det må bli ny rekord? :D

 

Haha, nesten så vi må stå ute, for å få plass [emoji23]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg henger meg på med nybilen. :) Vi står fortsatt og fryser under broen klokken 19.00, slik vi pleide?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

STEIKE for en respons her da: rock :

Bra å se det e liv, jeg må være på et møte ellers hadde jeg kommet etter gammalt: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er blitt sjuk. Så må nok holde meg heme :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kake ja, hadde ikke vært feil. Jeg har fått virus infeksjon, så må desverre melde avbud. Skikkelig kjipt, har gått å gledet meg til dette de siste dagene, virker som om oppmøte blir veldig bra.

Ta gjerne noen bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei fae... Sjefen sjuk :( eg som tenkte eg skulle selge noen deler til deg i dag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du Ole-Jørgen om det er en lysbryter her en plass? 😊 lyset gikk av kvart på 7 ish.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra med oppmøte i dag! bare synd lyset forsvant litt før 7 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gang for min del, kjekt å prate med folk og bli kjekt med nye 😊 Kunne det vært en ide og møtes i parkerings huset på lagunen, der med macen?

Mtp at det er i le for vind og er lys der 😊 Bare lufter en idée

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VELDIG bra oppmøte folkens, la da berre forsetta :)

 

Lagunen er eit bra forslag Geir, men dei vert ikkje "lei" seg om da kjem 19 vag og 1 merce i beste handletid då??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VELDIG bra oppmøte folkens, la da berre forsetta :)

 

Lagunen er eit bra forslag Geir, men dei vert ikkje "lei" seg om da kjem 19 vag og 1 merce i beste handletid då??

 

 

: haha : "lei" seg... 19 vag og 1 merce..: haha : ja da du får sagt da du Kjell : ja :

 

 

For øvrig va da ein kjekk kveld med veldig bra oppmøte, må prøva og halda litt koken fram øve da e kjekt og treffast!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kan muligens hende det Kjell. Kan jo bare se noen dager fremover og se om det står mye folk der eller ikke 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller neste gang! Då e eg nok litt bedre i formen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur ikkje det er spesielt "lurt" å bare samles ett sted offentlig, da dette kan få negativ omtale da vi er en organisert klubb. Det må i såfall avklares med senterledelsen, og da får vi nok nei.

Men dette er noe lokallagledelsen bør svare på:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har hatt samlinger på slike plasser før, faktisk på Lagunen også men ikke inni parkhuset. Men det var dengang på søndager.

Litt av grunnen til at det ble endret til tirsdag og ved danmarksplass var at flere kan stille i ukedagene, tak over hodet ikke minst samt mere sentralt for folk som kommer fra alle kanter rundt Bergen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Danmarksplass er ok ifht kjøring. Lagunen er litt for utkant for oss strila:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns danmarksplass er greit. Litt langt vekke, men ok å reise iblant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei fae... Sjefen sjuk :( eg som tenkte eg skulle selge noen deler til deg i dag ;)

 

Ja, fanen til greier. Hva slags deler da??:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mtp beliggenhet er danmarksplass bra. Vi får hendvende oss til Lagunen tenker jeg. Ved godt vær er storcash bra, på vintern får vi gjerne være flinkere med garasje treff, kaffe/pizza på dolly e.l

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.